מגל זכתה בחוזה גדול לביצוע פרויקט עיר בטוחה בחולון

חברת מגל מערכות אבטחה (נאסד”ק: MAGS), הודיעה היום על חתימת הסכם מסגרת לאספקת פתרון עיר בטוחה כולל (Turnkey) לעיר חולון. הפרויקט יבוצע במהלך חמש השנים הקרובות, ואם יושלם במלואו הוא צפוי להגיע להיקף כולל של כ-5 מיליון דולר. עם זאת החלק שיבוצע ב-2016 אינו מהותי.

במסגרת הפרוייקט, תספק מגל פתרון משולב מלא הכולל: מרכז שליטה ובקרה המבוסס על Fortis4G – מערכת תוצרת בית אינטגרטיבית לניהול כולל של האבטחה,מאות מצלמות, מערכות בקרת כניסה אוטומטיות ומערכות אזעקה לבניינים עירוניים, מערכת כריזה, מערכות אינטרקום ולחצני מצוקה שיותקנו באזורים ציבוריים.

מגל תפרוס רשת תקשורת נרחבת, המבוססת על סיבים אופטיים ותקשורת אלחוטית, הנתמכת ומאובטחת על ידי מתג Tungsten של מגל הכולל פתרון מובנה לאבטחת מידע לכלל הרשת והמותאם לעבודה בשטח פתוח.

סער קורש, מנכ”ל מגל מערכות בטחון, אמר: “אני שמח שנבחרנו לאבטח את ביטחונם ושגרת חייהם של תושבי העיר. מגמת העיור יוצרת אתגרי אבטחה ומנגד הזדמנויות חדשות למגל; בנוסף רכישת חברת Aimetis על מערכת ניהול וניתוח הווידאו המתקדמת שלה, מחזקת את מעמדנו בשוק מתפתח זה. מערכת Symphony של Aimetis נבחרה מוקדם יותר השנה לפרויקט עיר בטוחה בברזיל”.

בתמונה: סער קורש, מנכ”ל מגל מערכות בטחון

תגובות סגורות