חדשות היום

קבוצת מר מינתה למנכ”ל מר ישראל את משה צמיר: לשעבר יו”ר דיקטוריון ‘דלק גז טבעי’

קבוצת מר, העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה על מינויו של משה צמיר למנכ”ל מר ישראל. במסגרת תפקידו זה, יהיה צמיר אחראי על כלל הפעילות המגזר האזרחי של קבוצת מר בישראל. זאת, לצד פעילות המגזר הביטחוני של שמנוהלת על ידי מתא”ל (מיל) ירון לבנת.

משה צמיר בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בניהול בכיר של מערכי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה, וגביה בארגונים גדולים. בתפקידו האחרון כיהן צמיר כמשנה למנכ”ל חברת SkyVision, שם ניהל את חברות הבת של הקבוצה בחו”ל.

לפני כן שימש כ-6 שנים בתפקידי מפתח בחברת ‘דלק’: בתפקידו כיו”ר דירקטוריון ‘דלק גז טבעי’, תפקיד במסגרתו היה אחראי עלהקמתחברתבתהאחראיתעלפעילותהגזהטבעיבישראל, וניהול רכש בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. כמו כן שימש בתקופה זו כסמנכ”ל תפעול ‘דלק – חברת הדלק הישראלית’. במסגרת תחומי אחריותו בחברת ‘דלק’ ניהל משה צמיר את מערכי שירות הלקוחות, התחזוקה, הסליקה, הנדל”ן, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה בחברה. טרם הגעתו ל’דלק’, הקים משה צמיר את חברת ארטנט המתמחה בייעוץ, תכנון והקמת מערכי  IT ותקשורת, תפעולם ותחזוקתם. צמיר שימש כמנכ”ל החברה במשך 12 שנה, עד למכירתה לקבוצת אמן מחשבים.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “אני מברך על מינויו של משה צמיר למנכ”ל מר ישראל. למשה ניסיון רב שנים בקידום מהלכים אסטרטגיים, שיווק ומכירת פתרונות ושירותי IT, ניהול חברות תקשורת ואנרגיה, ותפעול מערכי שרות לקוחות, תחזוקה והקמת מערכות מידע. אני משוכנע כי ניסיונו והיכרותו העמוקה של משה עם תחומי התקשורת, הבטחון והתשתיות, כמו גם הצלחתו בתפקידיו הקודמים, יתרמו מאוד לקידום מטרותיה של מר בישראל ושל קבוצת מר כולה, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש.”

צמיר הוא בעל תואר ראשון בלימודים כלליים ובוגר קורס דירקטורים מאוניברסיטת בר-אילן.

תגובות סגורות