סרגון משיקה פלטפורמת תמסורת אלחוטית חדשה לגופי ביטחון פנים ולשירותי חירום

סרגון נטוורקס (נאסד”ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום על השקת פלטפורמת FibeAir IP-20 Assured, הממנפת את ההצלחה העולמית של פלטפורמת הIP-20  ועומדת בתקן  FIPS 140-2 ממכון התקנים והטכנולוגיה האמריקאי (NIST). פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 Assured מספקת פתרון מתקדם לתמסורת אלחוטית, המכיל יכולות אבטחה מתקדמות. הפלטפורמה מסייעת לגופי ביטחון פנים, חברות תשתית וספקי שירותי תקשורת להגדיל את היעילות התפעולית שלהם, להקים רשתות אמינות העומדות בתקנים הגבוהים ביותר של הצפנה ואבטחה, וחשוב מכל – מסייעות לנותני שירותי חירום וללקוחות המבצעים משימות-קריטיות להיות מקושרים תמיד. פלטפורמת ה-IP-20 Assured זמינה לאספקה מידית, ותוצג בכנס APCO שיתקיים באורלנדו פלורידה, ב-15-16 באוגוסט, 2016.

פלטפורמת ה-IP-20 Assured מספקת מענה לאתגרים הקשים ביותר העומדים בפני גופי ביטחון פנים ומפעילי רשתות תקשורת אחרים, בעת הקמת רשתות אמינות ומאובטחות לשירותי קול ומולטימדיה, בסביבה המאופיינת בספקטרום תדרים מצומצם, כמו גם מגבלות צריכת חשמל ונדל”ן. הטכנולוגיה מרובת-הליבות הייחודית שלה מספקת תמסורת אלחוטית בקצבים של מספר ג’יגה ביט לשנייה עבור רשתות בטכנולוגיות  LMR, LTE ורשתות גישה מאובטחות אחרות, ומנצלת רק חלק קטן מהספקטרום הנדרש בהשוואה לפתרונות אחרים. בנוסף, הפלטפורמה מתאפיינת בגמישות, ותומכת בכל תרחיש הטמעה ובכל סוג של רשת. היא מאפשרת הקמת אתרים, על פי צרכים מידיים ומזדמנים, באמצעות התגברות על מגבלות זמינות הספקטרום.

פלטפורמת ה- IP-20 Assured זמינה בכל תדרי התמסורת – מ-6 ועד 86GHz. היא מציעה תמסורת אלחוטית בעלת יתירות גבוהה, המספקת הצפנה ואבטחה אלחוטית. היא מאפשרת למפעילי רשתות לעמוד ברמת השירות הנדרשת מהם, באמצעות אספקת אבטחה פיזית ו-וירטואלית אשר כוללת ניהול זהויות מתקדם, כמו גם תצורת מוצר מאובטחת העומדות כולן בתקן FIPS 140-2. עם השקת פלטפורמת IP-20 Assured,  נהנים לקוחותיה של סרגון מפתרונות הנותנים מענה לאתגרי התמסורת האלחוטית, לצד עמידה בדרישות האבטחה המחמירות ביותר שלהם.

“סרגון זיהתה את הביקוש ההולך וגדל בקרב לקוחותיה לתמסורת אלחוטית מאובטחת, ומחויבת לספק פתרונות אמינים וחדשניים העומדים בתקני האבטחה הגבוהים ביותר”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “פלטפורמת ה- IP-20 Assured שלנו תוכננה על מנת לספק את הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותינו. היא מסייעת לגופי ביטחון, חברות תשתית וספקי שירותי תקשורת, להבטיח שרשתותיהם יהיו זמינות תמיד ומאובטחות, על מנת שיעמדו במשימתם –  שמירה על חיבור מתמיד של מנוייהם”.

בתמונה: עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון (קרדיט: אורה בשן)

תגובות סגורות