חדשות היום

Avanti בוחרת ב- X-Architecture של גילת במטרה לשפר את הכיסוי ואת יכולת העמידות ברשת

חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי קבוצת Avanti Communications ((“Avanti”, בחרה בפלטפורמה מרובת היישומים  X-Architecture של גילת, ובטרמינל הלווייני Capricorn התומך ב- MEC. ההודעה הינה בהמשך להסכם של Avanti עם EE Limited לאספקת תקשורת לוויינית עבור תמסורת (Backhaul) ברשת הסלולרית 4G ברחבי בריטניה.

ה- MEC-enabled SkyEdge II-c Capricorn של גילת מהווה פריצת דרך טכנולוגית, המאפשרת למפעילות רשתות סלולריות (MNOs) לספק ביצועי LTE אמתיים באמצעות לוויין. בעזרת רשת זו, תוכל EE לספק שירותים ייעודיים לקול, נתונים ווידאו במהירות גבוהה, תוך שימוש בתמסורת לוויינית. טרמינלי הלוויין(VSATs)  של גילת ייפרסו באתרים נייחים וניידים ברחבי בריטניה עד סוף השנה.

מנסור חניף, מנהל רשתות גישת רדיו ב-EE אמר: “פתרון זה, הטוב מסוגו להעברת תמסורת סלולרית באמצעות לוויין, יהיה חלק מרכזי בשיפור יכולת העמידות של רשתות ה-4G שלנו, ויסייע לנו להרחיב את כיסוי הרשת לאזורים מרוחקים על מנת להגיע ליעד כיסוי של 95% משטחה של בריטניה.”

“רשת ה-4G של EE מחייבת את הגעת הרשת לרמות הגבוהות ביותר של איכות וגמישות. צי לווייני תדרי ה-Ka של Avanti מסוגל לעמוד בסטנדרטים אלו ולספקם ל-EE בכל אזור בבריטניה,” אמר דייויד וויליאמס, מנכ”ל Avanti. “הארכיטקטורה והפלטפורמה החדשנית של גילת משלימות את שירותי תמסורת הלוויין שלנו, ומהוות ערך ל-EE, ולבסוף גם ללקוחותיה.”

“אנו גאים כי Avanti ו-EE בחרו בנו לרשת ה-LTE על-גבי לוויין שלהן,” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית לקוחות בינלאומיים ושירותי תקשורת בגילת.” ההסכם מהווה עדות לכך שגילת הינה מובילת התעשייה בתחום התמסורת הסלולרית.”

“ה- MEC-enabled Capricornמספק את קצבי העברת הנתונים וההצפנה הגבוהים ביותר בשוק, תוך שמירה על אבטחת נתונים IPSec במהירויות חסרות תקדים וללא איבוד מידע (packets)  בתנאי מזג אויר משתנים (fade) ,” הסביר חגי כץ, ראש חטיבת קו מוצרי ה-VSAT בגילת. “זהו פתרון גמיש אשר יאפשר לנו לפרוס במהירות מגוון רחב של יישומים בעתיד.”

בתמונה: בתמונה: מנכ”ל החברה, מר יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ).

תגובות סגורות