חדשות היום

הושלם המיזוג ההיסטורי של Dell ו- EMC

Dell Technologies הודיעה היום על השלמת הרכישה של חברת EMC אשר יוצרת קבוצה ייחודית של עסקים אשר מספקים את התשתית החיונית המאפשרת לארגונים לבנות את עתידם הדיגיטלי, לבצע טרנספורמציה ב-IT שלהם ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר, המידע. השילוב בין החברות יוצר מובילת שוק בשווי  74 מיליארד דולר, עם פורטפוליו טכנולוגי רחב שמספק ללקוחות מענה  על בעיות מורכבות בתחומי הצמיחה הבאים:  ענן היברידי, מרכז נתונים  מוגדר תוכנה, תשתית אחודה, פלטפורמה כשירות (PaaS), אנליזת נתונים והגנת סייבר.

Dell Technologies משרתת 98 אחוזים מחברות ה- Fortune 500 ונפרשת על פני חטיבות עסקיות מובילות שוק. שתי החטיבות הגדולות והמוכרות ביותר הןDell client solutions business ו- Dell EMC infrastructure solutions business, שתיהן נתמכות  על ידי Dell EMC services. בנוסף, Dell Technologies כוללת  את החברות: Boomi, Pivotal, RSA, Secure Works, Virtustream ו-VMware. מבנה ייחודי זה משלב מיקוד וחדשנות של סטארט-אפ עם קנה מידה גלובלי ושירות של חברת ענק. גודלה של Dell Technologies יאפשר לה לספק יותר חדשנות והשקעה במו”פ, שיווק ומכירות, שירותים ותמיכה, ולספק פתרונות יעילים וחסכוניים יותר עבור הלקוחות. החברה תדווח לציבור על תוצאותיה הכספיות, אולם היותה בבעלות פרטית, יאפשר לה לבצע השקעות ממוקדות יותר בלקוחות ובשותפים שלה לטווח הארוך.

מייקל דל,  יו”ר ומנכ”ל Dell Technologies: “אנחנו בשחר המהפכה התעשייתית הבאה. העולם שלנו נעשה יותר אינטליגנטי ומקושר יותר ברמת הדקה, ובסופו של דבר יהיה מקושר בצורה רחבה לאינטרנט של הדברים, ויסלול את הדרך עבור לקוחותינו לעשות דברים מדהימים. זו הסיבה שיצרנו את Dell Technologies. יש לנו את המוצרים, השירותים, הכישרון וקנה המידה הגלובלי, להיות הזרז לשינוי ולהדריך את הלקוחות , גדולים וקטנים, במסע הדיגיטלי שלהם.”

Dell Technologies משלבת את החוזקה של Dell בשוק העסקים הקטנים ובקרב לקוחות בשוק ארגוני הביניים, עם כוחה של EMC בשוק הארגונים הגדולים.  Dell Technologies הינה מובילת שוק ברבים מתחומי הצמיחה החשובים ביותר בשוק ה-IT המגלגל שני טריליון דולרים. כמוכן, החברה מוצבת כמובילה  ב-20 “ריבועי קסם” של חברת גרטנר ומחזיקה בפורטפוליו של יותר מעשרים אלף פטנטים ואפליקציות.

התמונה מאתר החברה

תגובות סגורות