חדשות היום

חברת ReWalk הישראלית מציינת מכירה של 100 מערכות לשימוש אישי

חברת ReWalk Robotics הישראלית, המפתחת והיצרנית העולמית המובילה של מערכות שלד חיצוני (exoskeleton), הכריזה היום כי מכרה את המערכת ה-100 שלה לשימוש אישי – ReWalk Personal Systems, ובכך היא מציינת אבן דרך משמעותית המצביעה על אימוץ גובר של שימוש אישי במערכת. בנוסף, מכרה החברה יותר מ-150 מערכות למרכזי שיקום שהוסמכו על ידי הסטנדרטים העולמיים של ריווק לצורך אימון ושיקום, במטרה לאמן מטופלים לקראת שימוש במערכת בבית ובקהילה, ואשר מהווים נדבך מרכזי בהגדלת מכירות היחידות האישיות.

מערכת הריווק לשימוש אישי נמצאת בשימוש מגוון רחב של משתמשי קצה באזורים גיאוגרפיים שונים כגון רחבי צפון אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד, ועם נוכחות ביותר מתריסר מדינות בסך הכול. המערכת נמצאת בשימוש ביתי, בקהילות וכן בקרב שוטרים, יוצאי הצבא האמריקני וצבאות אחרים. משתמשי המערכת הם נשים וגברים במגוון גילאים ומוצאים שונים.

לארי ג’סינסקי, מנכ”ל ריווק: “אבן דרך זו מסמלת עידן חדש עבור החברה – יותר ויותר חברות ביטוח ציבוריות ופרטיות מוכנות לרכוש ולהציע החזרים עבור המערכות, הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר וההוכחות הקליניות המציגות את תרומת הטכנולוגיה לבריאות ורווחת המשתמשים הולכות וגדלות.  אנחנו גאים בכך שעברנו את קו 100 המערכות לשימוש אישי, וממשיכים לפעול במטרה לספק את הטכנולוגיה לכל המשתמשים המתאימים.”

“לפני כמעט 9 שנים הנוירולוג שלי אמר שלעולם לא אלך שוב, אחרי שאוטם ספינלי גרם לי לשיתוק מהמותניים ומתה,” אמר ריק באטי, משתמש ריווק ממדיסון ויסקונסין.  “מאותו הרגע, המטרה שלי בחיים הייתה לעמוד שוב על הרגליים וללכת – וריווק אפשרה לזה לקרות. הטכנולוגיה גם חוללה שיפור דרמטי בבריאות הכללית שלי ואפשרה לי לחזק ולשפר את הגמישות בפלג הגוף העליון שלי, תוך שאני ממשיך לגלות שיפורים במהלך השימוש.”

ReWalk Robotics Personal 6.0 הוא שלד חיצוני רובוטי לביש המספק תנועת אגן וברכיים המאפשרת לאנשים בעלי פגיעות עמוד שדרה לעמוד וללכת.  ReWalk היא מערכת השלד החיצוני הראשונה שאושרה על ידי ה-FDA לשימוש בבית כמו גם בסביבה שיקומית.

תגובות סגורות