לבנות סטארט-אפ בברלין או במינכן – עם “EXIST Startup Germany”

לקראת פתיחתו של סבב חדש של גיוס משתתפים ל-EXIST Start-Up Germany שיתקיים בין ה-1 לנובמבר 2016 ל-5 בינואר, התכנית מודיעה בסבב הנוכחי על שני חידושים משמעותיים. שינויים אלו מיודעים להרחיב את האטרקטיביות של התכנית כלפי סטארט-אפים ישראלים שיגישו מועמדות לפיתוח הרעיונות העסקיים שלהם בגרמניה.

נוסף יעד חדש למשתתפי התכנית: מינכן

EXIST Start-Up Germany מתרחבת למינכן, ומאפשרת למועמדים להגיש מועמדות למענקEXIST Business Start-up Grant (בשווי של עד €150,000) ולבחור בין ברלין לבין בירת בוואריה.

ברלין מציעה למשתתפים מרכז סטארט-אפ משגשג, עם סצנה יוצאת מן הכלל עבור סטארט-אפים משבשים הכוללת מספר רב של חממות, אקסלרטורים ויזמים. ב-2015, ברלין עקפה את לונדון בסכומי ההון סיכון שהושקעו בסטארט-אפים.

מינכן היא בין המרכזים המובלים באירופה בתחומי המדע והטכנולוגיה, ומתגאה בקהילת סטארט-אפים חזקה ושותפי תעשייה מובילים. לאינספור שחקנים גלובליים דוגמת מיקרוסופט, גוגל ואינטל, כמו גם ל-30% מהחברות הרשומות ב-DAX כגון ב.מ.וו, סימנס, אליאנץ ואדידס, ישנם מטות בעיר.

תנאים משופרים

EXIST Start-Up Germany מספקת תמיכה לצוותים ישראלים בשלבי הפיתוח של הסטארט-אפים שלהם בזמן שהם מתגוררים בברלין (כולל פוטסדאם) או במינכן במשך תקופה של שנה אחת. תהליך הגשת המועמדות לתכנית מורכב משלושה שלבים:

  • הגשת מועמדות מקוונת עם רעיון עסקי-טכנולוגי מוכן להשקה: existstartupgermany.com
  • עד עשרה צוותים ייבחרו להשתתף בביקור בן שלושה ימים בברלין או במינכן בפברואר 2017, שבמהלכו ייבחרו הפיינליסטים שישתתפו באירוע pitch חי. בכדי לסייע לצוותים לכסות את הוצאות הנסיעה, הם יקבלו עד 300€ לקבוצה, השינוי המשמעותי השני המוצג בסבב זה של ההגשות.
  • הפיינליסטים יזכו לתמיכה ממומחים בהכנת המועמדות שלהם ל-EXIST Business Start-Up Grant, אשר יספק להם תמיכה כלכלית, שטחים משרדיים, קואצ’ינג וגישה לסצנה היזמית בשתי הערים. התמיכה המשוערת לכל צוות מסתכמת ב-150,000€ לקבוצה במשך תקופה של 12 חודשים. הצוותים אינם נדרשים לתת דבר בתמורה.

תגובות סגורות