חדשות היום

לשוחח עם כל מלון באמצעות בוט בפייסבוק

לפני פחות משנה, הכריזה פייסבוק על פתיחת פלטפורמת המסנג’ר שלה למפתחי בוטים. חברת יאגו (IAGO), אשר הוקמה בשנת 2015 ופעילה בארה”ב ובישראל, משנה את הדרך בה מלונות מתקשרים עם אורחיהם בזמן אמת בצורה אוטומטית ויעילה.

החברה פיתחה בוט לתקשורת של אורחי המלון עם צוותי המלון – זאת על מנת להחליף את שיטות התקשורת הישנות של הגעה לדלפק הקבלה או חיוג למרכזייה לצורך בירור מידע.

על אף שאפליקציות מסרים הפכו לערוץ התקשורת המרכזי עבור מיליארדי אנשים ברחבי העולם, ועל אף שתקשורת עם אורחים מהווה פעילות חשובה עבור המלונות – עד היום לא התאפשר לאורחים לשלוח הודעות מיידיות לצוות המלון עם שאלות ובקשות מיוחדות.

באמצעות חיבור הבוט של IAGO לדף הפייסבוק של המלון, אורחים יכולים לפנות אל המלון בהודעת צ’אט ובשפה טבעית לחלוטין על-מנת לקבל מענה במגוון רחב של נושאים.

במסגרת ההסכם שנחתם עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות, תוצע הפלטפורמה של IAGO עבור Facebook Messenger לחברי ההתאחדות בתנאים מיוחדים.

מלונות קטנים מ-100 חדרים יזכו לקבל את הפלטפורמה בחינם, בעוד שמלונות גדולים יותר יזכו להתנסות בפלטפורמה בחינם למשך חודשיים ויקבלו הנחה של 50% מגובה התשלום החודשי במהלך השנה הראשונה.

מיכאל פינגרוט, סמנכ”ל השיווק ב-IAGO: “אנו מאמינים כי עולם הבוטים מציע הזדמנות אמיתית לקדם את תהליך התקשורת בין מלונות לבין אורחיהם ולהעלות את שביעות הרצון שלהם. אנו שמחים על הבעת האמון של התאחדות המלונות בפלטפורמה שלנו ובטוחים כי מלונות ישראל יפיקו את המיטב מהכלי החדש שיעמוד לרשותם”.

יו”ר החברה הכלכלית של התאחדות המלונות, אבי אגאג’ני, מסר: “בחנו את הפלטפורמה החדשה ומהר מאוד, התברר כי זהו שירות נהדר לאורחים, אשר מגדיל את שביעות רצונם ומשפר את התקשורת בין הצדדים.

האורחים שואלים על אטרקציות תיירותיות באזור, על פאבים, מוזיאונים, מסעדות ודרכי תחבורה, על שעות הארוחות בבית המלון, שעות הצ’ק אאוט ואפילו מחירי לילה נוסף. אפשר לשאול את כל השאלות הללו ואחרות בנוחות מכל מקום ובכל שעה, והמענה אוטומטי ומיידי”.

תגובות סגורות