חדשות היום

סמסונג ישראל משיקה את השעון החכם Gear S3

סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה על השקתו בישראל של השעון החכם Gear S3, שעון מתוחכם המשלב עיצוב על-זמני עם החידושים האחרונים במחשוב הלביש. השעון יוצע בשני עיצובים: דגם Gear S3 Frontier המחוספס ודגם Gear S3 Classic  המודרני והאלגנטי.

Samsung Gear S3 classic_Frontשני דגמי ה- Gear S3, ה- Frontier וה- Classic, שואבים השראה מיצרני השעונים המסורתיים ומציעים עיצוב עדכני ויוקרתי, לרבות המסגרת העגולה האלגנטית שהפכה לסימן ההיכר של סמסונג, ופרטים שנוצרו בקפידה על פני השעון. המשתמשים יכולים להתאים את פני השעון ולהחליף את רצועות ה-22 מ”מ על מנת למלא העדפות סגנוניות אישיות. השעון החכם החדש גם תומך במצב Always On כך שהצג שלו מציג תמיד את השעה ואינו מוחשך אוטומטית.

כשעון חכם המספק את החידושים האחרונים בטכנולוגיה הלבישה, דור שלישי לשעוני ה- Gear, סמסונג ציידה את ה- Gear S3 בעמידות מים ואבק בתקן IP68 המחמיר. השעון גם  מצויד במקלט GPS מובנה , מד גובה, מד לחץ, מד צעדים, ג’ירוסקופ ומד לחץ דם, כמו גם באפליקציית S- Health לשמירה על הכושר. המשתמשים יכולים לעקוב אחר פעילותם הגופנית ותנאי מזג האוויר החל מגובה ולחץ אטמוספרי וכלה בשינויים פתאומיים במזג האוויר, מרחק נסיעה ומהירות. טעינה אחת ממלאת את הסוללה לארבעה ימים. המסך העגול של ה- Gear S3, המאפיין את הסדרה, הינו בגודל 1.3 אינטש בטכנולוגיית Super AMOLED וברזולוציה של 360 על 360 פיקסלים. למסך זכוכית Gorilla Glass SR החדשה העמידה בפני שריטות.

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ”ל סמסונג ישראל: “ההשראה לתוספת המשמעותית הזו לקו השעונים החכמים של סמסונג הגיעה מיצרני השעונים הקלאסיים. סמסונג יצרה שעון יד משובח, שהוא גם חכם יותר מבעבר. ה- Gear S3 מעיד על ההתמקדותה של סמסונג בפיתוח והובלת קטגוריית המוצרים הלבישים והתוצאה – שעון חכם שאין דומה לו בשוק.”

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, הוסיף: “שעון ה- Gear S3 אינו סתם עוד ‘שעון חכם’ – זוהי פריצת דרך משמעותית בעולמות העיצוב והשימושיות. דגמי ה- Frontier וה- Classic, מביאים איתם שורה ארוכה של תוספות חיוניות לשיפור חוויית השימוש, החל ממקלט GPS ורמקול מובנה דרך זיכרון גדול מובנה ועד סוללה עוצמתית משופרת להשלמת החבילה. ה Gear S3 מביא איתו בשורה אמיתית שכותרתה היא “עצמאות”, ה Gear S3 על חיישניו ומרכיביו החדשים, בנוי לעבודה עצמאית שמייתרת את החיבור ל Smartphone או לחיישנים חיצוניים אחרים בעת פעילות גופנית. כל אלו, יחד עם תקן העמידות למים ואבק, הופכים אותו לאחד המוצרים השימושיים והמלהיבים ביותר בשוק האביזרים הלבישים”.

Samsung Gear S3 frontier_Active silicon band_3P

בתערוכת האלקטרוניקהCES  שהתקיימה בלאס וגאס בינואר האחרון, חשפה סמסונג שיתוף פעולה חדש עם חברת הביגוד אנדר ארמור (Under Armour), שמטרתו התאמתן של ארבע אפליקציות של החברה לקו שעוני ה- Samsung Gear.

תגובות סגורות