חדשות היום

קיידנס משיקה טכנולוגיית אימות IP עבור Bluetooth 5

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) השיקה את Cadence Verification IP (VIP) עבור ה-Bluetooth 5 – ה-VIP הראשון בתעשייה המיועד לגרסה החדשה ביותר של טכנולוגיית הבלוטות’. גרסה 5 של טכנולוגיית Bluetooth מגדילה את נפח שידור הנתונים בשיעור של 800%, מגדילה פי ארבעה את הטווח ומכפילה את מהירות החיבור של התקנים דלי אנרגיה כדי לספק חיבוריות ניידת חלקה לטווחים קצרים.

ה-VIP החדש של קיידנס עבור Bluetooth 5 מציע את אימות הקדם-סיליקון העצמאי הראשון בתעשייה לתקן ה-Bluetooth 5. ה-VIP תומך בכל השפות העיקריות, סימולטור או מתודולוגיה, כך שהלקוחות יכולים להשתמש ב-VIP בקלות מבלי לשנות את סביבת האימות שלהם. באמצעות כלי ה-TripleCheck נהנים הלקוחות מתוכנית אימות מקיפה ובלתי תלויה עבור Bluetooth 5 – חבילת בדיקות וכיסוי – המאפשרת להם לשפר את יעילות האימות ולצאת לשוק מהר יותר.

“קיידנס היא חלוצה ומובילת שוק בתחום אימות ה-IP וממשיכה לייצר פרוטוקולים חדשים בצורה פרואקטיבית שמאפשרים לשותפינו לייצר מוצרי קצה מובילי-שוק במהירות גדולה יותר וברמת אמינות מקסימלית”, אמר דינו בקיס, סגן נשיא לשיווק בקבוצת ה-IP של קיידנס. ” Bluetooth 5עונה על הצרכים ההולכים וגדלים בתחומי המובייל, מוצרי הקצה הצרכניים וה-IoT. הזמינות של פתרון אימות ה-IP עבור Bluetooth 5 יאפשר למתכננים להקדיש את רוב מאמציהם לפתח SoC’s (מערכות על גבי-שבב) שימנפו את היתרונות המרכזיים בטכנולוגיית הבלוטות’ העדכנית ביותר במקום לדאוג להתאמה של הפרוטוקול בתהליך הפיתוח”.

פטריק קונולי, אנליסט ראשי בחברת המחקר ABI, צופה כי יותר מ-371 מיליון מכשירים שיכילו את טכנולוגיית הבלוטות’ צפויים לצאת למגוון שווקים בשנת 2020. בנוסף, ABI צופה, כי טכנולוגיית הבלוטות’ תימצא ביותר משליש מכשירי ה-IoT בשנת 2020.

 

תגובות סגורות