חדשות היום

האקסלרטור SigmaLabs מצרף שותפים חדשים ופותח את המחזור החמישי

האקסלרטור SigmaLabs פותח את המחזור החמישי ומודיע על הצטרפותם של שותפים חדשים –  לאומי קארד ואמזון AWS , המצטרפים לשותפים הקיימים: Entrée Capital, Next TLV Samsung  ו- Yahoo. מתוך 4 מחזורים בוגרי האקסלרטור מעל ל- 80% מהחברות שהשתתפו בתוכנית גייסו הון להמשך פעילותן.

כאמור, לפני מספר חודשים הצטרפה לאקסלרטור  Samsung Next TLV – זרוע ההשקעות והחדשנות של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית שאיפשרה לעשרות היזמים של התוכנית לעבוד באופן צמוד עם החברה העולמית, לקבל ליווי עסקי, פגישות עם מומחים בינלאומיים ועוד.

את התוכנית מנהלת תאיר קובלסקי ובין המנטורים הפועלים בה: עידו יבלונקה (ClarityRay,Yahoo), היזם הסדרתי והמשקיע אבי אייל וערן ביילסקי  (Entrée Capital), אייל מילר מנכ”ל Samsung Next בישראל ורועי בן יוסף מנהל קשרי הקהילה, עומרי מורן (KitLocate, Nailo), רועי מן (DaPulse), גל נחום (Synopsis, Cash-U, Unipier, Ringya), תמר ליפשיץ שוחט (Elevetor Fund), אלכס ליברנט (DoubleVerify) עומרי טופול (, Hulio, Gamba, LogDog). וכעת הצטרפו אורי הרמתי house party) ( , אקי אלדר (secure island), גיל סדיס (lemonade ) וגיל הירש (face.com) ואסנת גבע-לידור.

תכנית ההאצה של SigmaLabs פועלת נכון להיום כשנה ונמצאת במחזור הרביעי לפעילותה, ומעניקה ליזמי האקסלרטור תכנית בת שלושה חודשים, המבוססת על טכניקת deep mentoring, ומתרכזת בהאצת והתאמת המוצר לשוק, הגדלת לקוחות ומשתמשים, הכנה לגיוס, בדגש על איכות הביצוע והגדלת סיכויי הצלחה.

ההרשמה למחזור החמישי של האקסלרטור SigmaLabs פתוחה בימים אלו. התכנית מעניקה כאמור תכנית האצה יוצאת דופן בעומקה במגוון ורטיקלים, הכוללים גם B2B, B2Cבשלבי pre-seed, לצד מספר רב של הטבות, חיבור ושיתופי פעולה עם הגופים המלווים והשותפים, מרחב עבודה משותף ואופציות מימון משתנות, עד ל-250 אלף דולר

בתמונה: אייל מילר מסמסונג נקסט (קרדיט: תומר פלוטין)

תגובות סגורות