סלברייט מדווחת על שנת שיא עם גידול של למעלה מ-30% בהכנסות

חברת סלברייט מסכמת את שנת 2016 ומסמנת אותה כשנת שיא תוך צמיחה משמעותית בפעילות ה-Digital Intelligence. סלברייט סיימה את שנת 2016 עם גידול דו ספרתי במכירות אשר צמחו ב-למעלה מ 30% בהשוואה לשנת 2015.

סלברייט היא חלוצה בתחום ה-Mobile Forensics ונחשבת למובילה בעולם- נתח השוק הגלובלי שהיא תופסת בתחום זה עומד על כ- 40%.

שנת 2016 התאפיינה עבור סלברייט כשנת צמיחה במסגרתה מיצבה עצמה סלברייט כשחקן משמעותי וצומח  בתחום Digital Intelligence. החברה גם הרחיבה את פורטפוליו המוצרים והשירותים שהיא מספקת אשר נותנים מענה רחב לצרכי גופי האכיפה ברחבי העולם.

הרחבת פורטפוליו המוצרים של סלברייט כלל בעיקר את השקת קו מוצרי ניתוח הנתונים, Analytics, מערכת ראשונה מסוגה פרי פיתוח של סלברייט המאפשרת ניתוח מידע דיגיטלי רב מקשת רחבה של מקורות מידע דיגיטליים. מדובר בסל מוצרים רחב שנותן מענה לרמות שונות בארגוני האכיפה, ממשתמש בודד ועד פתרון מערכתי כולל. סל הפתרונות מאפשר לחברה לתת, לראשונה, מענה לצרכים מעבר למשתמשי המעבדה.

בולטת במיוחד בתחום מוצרי ה-Analytics היא מערכת ה- Enterprise. פתרון זה שהושק ב-2016, הותקן, עד כה, ב-4 לקוחות ראשונים. צבר ההזמנות של החברה מעיד על המשך הגידול של מאות אחוזים במכירות פתרונות אלו. תהליך זה הינו חלק מהאסטרטגיה הכוללת של סלברייט להעמיק את אחיזתה בקרב לקוחותיה  הקיימים כספק פתרונות כוללים ל -Digital Data Management ולהתרחב למגזרים חדשים בתוך סל הלקוחות הקיים.

 לצד השקת מוצרי ה- Analytics, פעלה סלברייט להרחבת היכולות הקיימות במוצרי ה-Digital Forensics וגידול בכוח האדם בדגש על מחלקת המו”פ של החברה. השנה, צירפה החברה עשרות גופי אכיפת חוק חדשים ברחבי העולם והרחיבה את אחיזתה בקרב לקוחות ותיקים.

קפיצת המדרגה שביצעה סלברייט בפעילותה, הביאה את החברה להגדיל באופן משמעותי את מצבת כוח האדם בתחום ה- Digital Intelligence, אשר עומדת כיום על כ- 450 עובדים ברחבי העולם. כמו כן, בשנת 2016 ביצעה החברה תהליך של מעבר למטה משרדים חדש בקרית אריה בפתח תקווה, מעבר אשר נועד לתמוך בצמיחה המואצת של החברה ועל מנת לעמוד ביעדיה הרב שנתיים.

יוסי כרמיל, מנכ”ל משותף בחברת סלברייט: “הצמיחה המרשימה שחווינו בשנת 2016 הינה תולדה של היערכות ניהולית שביצענו בחברה, היערכות זו כוללת מיצוב משודרג של סלברייט כספק פתרונות אשר מבוססים על יכולת משיכה, ניתוח וניהול Data ממכשירים סלולריים וממקורות נוספים. כמו כן אנו ממשייכים את ההשקעה במחקר ופיתוח תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית בכל הקשור למוצרים והפתרונות שאנו מציעים לשוק. נתח השוק שאנו תופסים בעולם מדבר בעד עצמו ואנו צופים כי בשנה הקרובה אף נצליח לשפר את ביצוענו הודות לסל מוצרי ה Analytics”.

בתמונה: יוסי כרמיל, מנכ”ל משותף בחברת סלברייט

תגובות סגורות