חדשות היום

סיוה ממנה את רן סופר, לשעבר בכיר בברודקום, לסמנכ”ל שיווק ופיתוח ארגוני

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה : הודיעה היום על מינויו של רן סופר לתפקיד סמנכ”ל שיווק ופיתוח ארגוני. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על אסטרטגיית הצמיחה של החברה, כולל מיזוגים ורכישות.

סופר הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית השבבים, ומילא תפקידי ניהול בכירים בסטארט-אפים ובחברות מובילות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת המיקרוגל בברודקום, לאחר שרכשה את פרוביג’נט ב-2011, בה שימש כסמנכ”ל שיווק וניהול מוצרים.

לפני כן שימש סופר כמנהל מוצרים במטאלינק ובתפקידי הנדסה וניהול שונים במוטורולה, רדוקס ו-ECI. סופר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: “אנו מקדמים בברכה את רן לצוות הניהולי של סיוה. ניסיונו הנרחב בתעשייה וראייתו האסטרטגית יסייעו לנו למנף את פעילותנו המוצלחת להרחבת בסיס הלקוחות, השווקים בהם אנו פועלים וסל המוצרים שלנו”.

רן סופר הוסיף: “כמי שעבד עם סיוה כלקוחה, אני נרגש להצטרף לצוות המוביל של חברת טכנולוגיה כה חדשנית. ראיתי את סיוה מתפתחת לחברה מובילה במגוון טכנולוגיות עיבוד מתקדמות, ואני מצפה לסייע להמשך ההתרחבות והגיוון בפעילותה”.

תגובות סגורות