חדשות היום

STMicroelectronics אימצה את הפתרון של Macronix והשתמשה במוצרי זיכרון ההבזק שלה בערכת הפיתוח דיסקברי

– חברת Macronix International בע”מ , יצרנית של התקנים משולבים מובילה בשוק הזיכרונות הבלתי נדיפים (NVM), הכריזה היום שחברת STMicroelectronics אימצה את הפתרון של Macronix והשתמשה במוצרי זיכרון ההבזק (flash) שלה בערכת הפיתוח דיסקברי לבקר המיקרו החדש STM32L4 של STMicroelectronics עם זיכרון, גרפיקה עשירה והתקני תקשורת היקפיים.
זיכרון ההבזק MX25R6435F הינו בעל ממשק Quad-SPI של Macronix מספק צריכת הספק נמוכה ביותר במארז WLCSP, שהוא המארז הקטן ביותר שקיים כיום בתעשייה, עם יתרונות של חיי סוללה ארוכים ביותר והתאמה להתקנים ניידים בעלי גודל קטן או ליישומים בעלי מגבלות מקום. בזיכרון ההבזק MX25R6435F בעל ממשק Quad-SPI בטכנולוגיית NOR יש גם זרם שינה עמוקה נמוך ביותר של 200 ננו אמפר וזמן התעוררות מהיר, עם יכולת של זרם קריאה של 6 מילי אמפר, ובכך הוא מהווה בחירה מתאימה ביותר לאחסון של קוד ונתונים במיוחד עבור יישומים להספק נמוך וביישומי XIP. ניתן לקבל את MX25R6435F גם במארזים סטנדרטיים תקניים כגון מארזי WSON, USON ו-SOP בעלי 8 רגלים.
MX25R5435F Macronix מיוצר בטכנולוגיית צמתים של 75 ננו מטר שייחודית לו עצמו, ונמצא בתוכנית של Macronix לתמיכה במוצר לתקופה של 10 שנים.
בבקרי המיקרו STM32L496/4A6 להספק נמוך ביותר של STMicroelectronics מנצלים את כוח העיבוד ואת נצילותה של ליבת ARM® Cortex® -M4. הבקרים הם גם בחירה מתאימה ביותר לטווח רחב של יישומים לרבות התקנים לבישים, חיישנים תעשייתיים, מערכות אוטומציה לבית, מערכות קול ומערכות בקרה למדידה.
STM32L496/4A6 מתאפיין בזיכרון הבזק פנימי של עד 1 מגה ביית, זיכרון RAM סטטי של 320 קילו בית ותכונות מתקדמות כגון האצה גרפית המתקדמת Chrom-ART של STMicroelectronics, ממשק מצלמה, שני אפיקי CAN ו- 4 אפיקי I2C. בקר הזיכרון הגמיש (FMC) וממשק Quad-SPI הכפול מפשטים את הרחבת הזיכרון מחוץ לשבב על ידי כך שהם מאפשרים שימוש בגודל קוד שהוא, למעשה, בלתי מוגבל. בקרי המיקרו STM32L496/4A6 החדשים, STMicroelectronics מציגה את המחויבות שלה ליצירה של פתרונות בקרי המיקרו בעלי ההספק הנמוך ביותר הטובים מסוגם, עם תוספת של ביצועים ותכונות מתקדמות.
דניאל קולונה (Daniel COLONNA), מנהל שיווק בקרי מיקרו של חברת STMicroelectronics. אומר ש”פתרון זיכרון ההבזק של Macronix להספק נמוך ביותר בממשק Quad-SPI מאפשר לנצל את תכונות ההספק הנמוך ביותר, שהן ייחודיות לבקרי המיקרו STM32L4, על מנת להציע פתרון מערכת שלם שממוקד בהספק נמוך, בביצועים ובעלויות,”
“אנחנו מרוצים מכך ש- STMicroelectronics בחרה בזיכרון ההבזק שלנו בטכנולוגיית NOR להספק הנמוך ביותר עבור ערכת הפיתוח המתקדמת החדשה לבקרי המיקרו שלה ומקבלים את שיתוף הפעולה בינינו כהכרה נרחבת במצוינות של המוצרים שלנו.” אמר סגן הנשיא לענייני שיווק של Macronix, פול לונג ני (Ful-Long Ni). “לזיכרון ההבזק שלנו MX25R בעל ממשק Quad-SPI יש אריזה (footprint) קטנה שמתאימה במיוחד ליישומים והתקנים חכמים עם מגבלות מקום וצריכת ההספק הנמוכה ויכולת הפעולה שלו בטווח רחב של מתחים “תפורים” כדי להתגבר על האתגרים של התקנים לבישים ושל התקני האינטרנט של הדברים (IoT)”.

תגובות סגורות