מלאנוקס משיקה את מערכות מתגי InfiniBandבעלות יכולת הסקלביליות הטובה בעולם והמבוססות על שבב מתג ה- Quantum בקצב 200 גיגהביט לשנייה

עם עד 1600 פורטים במערכת בודדת, מערכות מתגי ה- Quantum מאפשרות את הביצועים הגבוהים ביותר, תוך חיסכון של פי 4 בהוצאות רשת מרכז הנתונים

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 9 נובמבר 2017 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על השקת סדרת מערכות מתגי ה-InfiniBand המובילות והסקלביליות ביותר בעולם, המבוססות על טכנולוגיית שבב מתג ה- Quantum בקצב 200 גיגה-ביט לשנייה (HDR). הסדרה החדשה כוללת:

  • Quantum QM8700 – מערכת מתג Top-of-Rack עם 40 פורטים של 200 גיגה-ביט לשנייה או 80 פורטים של 100 גיגה-ביט לשנייה
  • Quantum CS8510 – מערכת מתג מודולרית עם 200 פורטים של 200 גיגה-ביט לשנייה או 400 פורטים של 100 גיגה-ביט לשנייה
  • Quantum CS8500 – מערכת מתג מודולרית עם 800 פורטים של 200 גיגה-ביט לשנייה או 1600 פורטים של 100 גיגה-ביט לשנייה

צפיפות המיתוג הגבוהה יותר של המערכות החדשות תאפשר ללקוחות ולמשתמשי מלאנוקס לייעל את צריכת השטח והאנרגיה, וליהנות מחיסכון של פי 4 או יותר בהוצאות מרכז הנתונים תוך הכפלת קצב הביצועים. כך למשל, בפריסת רשת בקנה מידה מחלקתי, מערכת מתג בודדת מסדרת QM8700 תחבר 80 שרתים, כלומר פי 1.7 יותר מאשר מוצרים מתחרים. בקנה מידה ארגוני, טופולוגיית רשת דו-שכבתית מבוססת Quantum תחבר 3200 שרתים, כלומר פי 2.8 יותר מאשר מוצרים מתחרים. עבור hyperscale, טופולוגיית רשת תלת-שכבתית מבוססת Quantum תחבר 128,000 שרתים, כלומר פי 4.6 יותר מאשר מוצרים מתחרים.

“מערכות מתגי ה- Quantum  בקצב 200 גיגה-ביט לשנייה (HDR) יאפשרו את יכולת ההרחבה הגבוהה ביותר, תוך הפחתה דרמטית של הוצאות ההון וההוצאות התפעוליות של מרכז הנתונים”, אמר גלעד שיינר, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “מערכות ה- Quantum ויתרונות הסקלביליות יאפשרו לדור הבא של פלטפורמות מחשוב עתיר ביצועים, למידה עמוקה, ביג-דאטה, ענן, אחסון ואחרות ליהנות מחיסכון של פי 4 בעלויות ציוד הרשת שלהן, חסכון של פי 2 בצריכת החשמל, לספק את הביצועים הגבוהים ביותר ולהגדיר נתיב ברור למחשוב Exascale”.

“בין חברת Bright Computing ומלאנוקס קיים לאורך שנים שיתוף פעולה הנדסי המאפשר לשותפי ה-OEM המובילים שלנו לבצע פריסות HDR ו-HDR100 של מגוון פתרונותינו בתחום הלמידה העמוקה, במהירות וביעילות” אמר מרטין דה ווריה, סמנכ”ל טכנולוגיות ב- Bright Computing. “בנוסף, אנחנו מרחיבים את שיתוף הפעולה שלנו לעולם הענן הפרטי, ועובדים עם מלאנוקס כדי לספק ביצועי רשת ברמת איפיניבנד עם ה- OpenStack Bright”.

“בשיחות עם לקוחות מרחבי העולם, אנו ממשיכים לשמוע על האתגרים העומדים בפניהם בבואם להחיל את העוצמה של מחשוב עתיר ביצועים על תחומים חדשים ומתפתחים, כמו ניתוח נתונים ולמידה עמוקה”, אמר קאש שייח, סמנכ”ל ניהול מוצר ושיווק בקבוצת הענן ההיברידי והפתרונות המוכנים של Dell EMC. “ל-Dell EMC ולמלאנוקס מערכת יחסים ארוכת שנים, ואנו נמשיך לעבוד יחד, כולל על תמיכה עתידית ב-HDR, על מנת לסייע ללקוחותינו לפרוס את הפתרונות הנכונים שיעזרו להם לנווט בין הטכנולוגיות המתפתחות בשוק”.

“רוחב פס וזמן השהייה הם שני משתנים מרכזיים המשפיעים על ביצועי יישומים במרכזי נתונים של מחשוב עתיר ביצועים”, אמר ביל מאנל, סמנכ”ל ב-HPE, ומנהל כללי של תחום המחשוב עתיר הביצועים והבינה המלאכותית בחברה. “בדומה לפתרונות ה-EDR שלנו, המהנדסים ב-HPE ובמלאנוקס מפתחים אפשרויות מארג HDR משובץ עבור פלטפורמות מחשוב עתיר ביצועים ייעודיות. מערכות ה- Apollo 6000 Gen10 וה-SGI 8600 של HPE מספקות ללקוחותינו רוחב פס מוגדל וזמן השהייה מופחת בעזרת טכנולוגיית מיתוג במהירות HDR המבוססת Mellanox Quantum”.

“הגידול המהיר בהיקף הנתונים ובדרישות הלקוח לניתוח נתונים בזמן אמת מצריך מהירויות רשת גבוהות יותר, כמו גם תשתית מחשוב ואחסון גמישה”, אמר צ’יו לונג, נשיא קו מוצרי ה-  IT Serverב- Huawei.

“אנחנו שמחים לעבוד עם מלאנוקס כדי להציע את הפתרונות המובילים בתחום המחשוב עתיר הביצועים עם החדשנות שב-  HDR InfiniBandשל מלאנוקס. Huawei מתחייבת בקביעות בפני לקוחותיה לספק ביצועים גבוהים יותר תוך הפחתת עלויות הבעלות מצדם”.

“פלטפורמות מתגי ה- HDR 200G החדשות של מלאנוקס מבטיחות להעניק לנו רמות חדשות של סקלביליות, תוך סיוע בהפחתת עלויות מרכז הנתונים”, אמר לייז’ון הו, סמנכ”ל קבוצת Inspur. “אנו שמחים לראות את השקת מוצרי ה-Quantum, ומאמינים שהם יאפשרו את המעבר לדור הבא של יישומים עתירי ביצועים”.

“טכנולוגיית האינפיניבנד במהירויות HDR ו-HDR100 של מלאנוקס מעצימה את החדשנות ומביאה אותה למיטבה”, אמר מר לי לי, סמנכ”ל בקבוצת H3C החדשה, ומנהל כללי של תחום השיווק והמכירות בה. “שילוב טכנולוגיה זו בפתרון שלנו יאפשר לנו להשיג תצורה אופטימלית ושליטה טובה יותר על הוצאות ההון ועל ההוצאות התפעוליות”.

“עם חדירת הבינה המלאכותית לשוק, היכולת להזרים כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת אל ומתוך מערכות מואצות על-ידי GPU בקנה מידה גדול יותר, נעשית חשובה במיוחד”, אמר יאן באק, סמנכ”ל ב-NVIDIA, ומנהל כללי של תחום המחשוב המואץ בחברה. “טכנולוגיית המיתוג ממשפחת  HDR InfiniBand Quantum של מלאנוקס מספקת את רוחב הפס, הסקלאביליות והגמישות הנחוצים על מנת להגיע לרמות חדשות של ביצועים ויעילות, לטובת הדור הבא של מערכות מחשוב מואצות ללמידה עמוקה”.

“טכנולוגיית Quantum של מלאנוקס יותר ממכפילה את מספר הצמתים החישוביים בכל מתג InfiniBand, מצב המאפשר תמיכה בצפיפות הפיזית המובילה בתעשייה של פלטפורמת ה- Penguin Tundra ES”, אמר יוסי קוקונן, סמנכ”ל פתרונות מתקדמים בחברת פינגווין מחשוב. “בתחילת שנת 2018 החברה תוציא לשוק את המערכות הראשונות המכילות תת-מערכת PCI-Express I/O מהדור הרביעי, ובכך תפתח למימוש את פוטנציאל הביצועים המלא של Mellanox Quantum ו- InfiniBand HDRבמהירות Gbps200”.

“עם Quantum, פלטפורמות המיתוג החדשה במהירות HDR 200G של מלאנוקס, אנו רואים כעת נתיב ברור ל- Exascale”, אמר מר צ’אוקון שא, סמנכ”ל טכנולוגיות בכיר לטכנולוגיה ב -Sugon  . “אנו נרגשים לחזות בבואו של פתרון זה לשוק, עם יתרונותיו – יכולתו להרחיב את מרכז הנתונים ולשפר את שעורי העברת הנתונים”.

תגובות סגורות