חדשות היום

רון דודזון מונה לתפקיד סמנכ”ל הטכנולוגיות וסגן נשיא למחקר ולפיתוח של Skybox Security

ד”ר רון דודזון מצטרף לחברת Skybox Security בתפקיד סמנכ”ל טכנולוגיות (CTO) וסגן נשיא למחקר ולפיתוח. Skybox הינה מובילה עולמית בפיתוח ושיווק פתרונות לניהול אבטחת המידע בארגון. במסגרת תפקידו יוביל דודזון את מערך המחקר והפיתוח הגלובלי של פלטפורמת ניהול אבטחת סייבר של החברה. כן יוביל את החזון הטכנולוגי ארוך הטווח של החברה, ויתמקד בתכנית התפתחות המוצר בתחומי הליבה של פתרונות החברה: הצגת תמונה מלאה של ההתקפות, נקודות תורפה וניהול איומים, ניהול הפיירוול וכלל מדיניות האבטחה. בנוסף יהיה אחראי דודזון לפיתוח יכולות בתחומי צמיחה חשובים, כגון: ניהול איומים מתקדמים וניהול אבטחת רשת של מערכות תפעוליות (OT).

 Skybox, אשר מרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה פיתוח, הכריזה לאחרונה על גיוס של 150 מיליון דולר כחלק מתכניות הצמיחה של החברה והתרחבות פעילות המחקר והפיתוח.

דודזון מצטרף ל- Skybox מחברת סיסקו, בה שימש כדירקטור בכיר למחקר אבטחה ואנליטיקס בחטיבת פתרונות אבטחת הוידאו של החברה. קודם לכן הקים והוביל את מערך מודיעין האיומים והמחקר של חברת צ’ק פוינט. לפני כן שירת דודזון ביחידת 8200, ובתפקידו האחרון שימש כסגן-מפקד 8200.

דודזון הוא בעל תואר Ph.D בתחום הנדסת מערכות כלכליות מאוניברסיטת סטנפורד. הוא בעל תואר שני במדעי המחשב ממכון ויצמן, ובוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

 

תגובות סגורות