אורקל חושפת בישראל: בסיס הנתונים האוטונומי הראשון בעולם יוצג בכנס ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל, 23-22 בינואר

 אורקל חושפת, לראשונה בישראל, את בסיס הנתונים האוטונומי בענן, הראשון בעולם, טכנולוגיה חדשה ומהפכנית שהוכרזה על ידי לארי אליסון, CTO ויו”ר אורקל בכנס OpenWorld בסן פרנסיסקו לפני כ-3 חודשים. זהו השירות האוטונומי הראשון שאורקל משיקה מתוך תוכנית רב שנתית, שמטרתה להפוך את רוב שירותי ופתרונות החברה לאוטונומיים. פיתוח היכולת האוטונומית מבוסס על טכנולוגיות AI & ML.

הטכנולוגיה תוצג באופן מפורט במסגרת כנס ilOUG (ארגון משתמשי אורקל בישראל), על ידי מריה קולגן, מנהלת מוצר בכירה באורקל (Master Product Manager) שהיתה שותפה לפיתוח הטכנולוגיה, במסגרת גרסה 18c של Oracle DB. קולגן תציג את היכולות האוטונומיות המהפכניות של הטכנולוגיה, ואת ההשלכות המשמעותיות של מהפכת ה-DB האוטונומי על ארגונים, על כלכלת ה-IT, על תפקידו הקלאסי של מנהל בסיס הנתונים הארגוני (DBA), ועוד.

באמצעות אוטומציה מלאה המבוססת על ML, בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל מפחית באופן משמעותי את הצורך בהתערבות פיזית לשם ניהול בסיס נתונים, בכך שהוא מאפשר לבסיס הנתונים לשדרג, לתקן ולכוונן את עצמו באופן אוטומטי תוך כדי פעולתו. כאשר אין עוד מקום לטעות אנוש או דרישות לבדיקת ביצועים על ידי בני-אדם, אורקל מצליחה למזער את זמן ההשבתה, המתוכנן והבלתי-מתוכנן, עד פחות מ-30 דקות לשנה ומצליחה להבטיח כי ארגונים יוכלו לצמצם את עלויותיהם במחצית בהשוואה ל-Amazon, כפי שאמר לארי אליסון בהכרזה על הטכנולוגיה.

כנס ilOUG Tech Days 2018 הוא הכנס השנתי של ארגון משתמשי אורקל בישראל שיתקיים ב22-23 בינואר בבית אורקל בפתח תקווה. נשיא ארגון ilOUG בישראל הוא עמי אהרונוביץ’, שמונה בימים אלה ל- Oracle ACE Director, הדרגה הגבוהה ביותר של ACE – מומחה עולמי של אורקל. אייסים נוספים בישראל הם : עודד רז, זהר אלקיים, אורן נקדימון, פיני דיבסק, יוסי ניקסון, מוריס העליון ושלומי נוח.

Oracle Developer Champions:

דוברת נוספת בכנס תהיה ג’ניפר ניקולסון, מנהלת קהילת המפתחים ומועדון ה-ACE הגלובלי של אורקל. ניקולסון תשיק בארץ את תוכנית Oracle Developer Champions החדשה, שמטרתה לייצר קהילת מפתחים שתיהנה מהערך המוסף הטכנולוגי שיש לאורקל, גם אלה שאינם משתמשי אורקל קלאסיים. התוכנית מקדמת תחומים כמו: Cloud, microservices, containers, DevOps, continuous delivery, open source technologies, and SQL/NoSQL databases ועוד.

לפי אורקל, עלייתם של המפתחים היא חלק משינוי עצום שקורה בעולם הטכנולוגיה; תוכנית המפתחים של אורקל, היא אחת הדרכים שאורקל פיתחה על מנת לתמוך במפתחים שעובדים על אפליקציות מודרניות, פתוחות, ו-cloud native.

יחד עם ניקולסון תציג בכנס גם נעם ענבר, מנהלת תחום הסטרטאפים של אורקל בישראל.

הכנס יתקיים כאמור ב-22-23 בינואר, בהשתתפות מאות מפתחים, DBA, אנשי תשתיות ואבטחת מידע, יכלול מעל 60 הרצאות טכנולוגיות על פני יומיים בנושאי בסיסי נתונים, ענן, פיתוח, DevOps, מובייל, ML ועוד. את ההרצאות ינחו 30 מרצים מחו”ל, חלקם בכירים באורקל העולמית. לכנס יגיעו עשרות Oracle Ace’s מ- 10 מדינות שונות בכל רחבי העולם, מומחים עולמיים של אורקל, בהם שישה ישראלים. בנוסף, יגיעו עשרות סטודנטים לפיתוח תוכנה, כדי להכיר את הקהילה, להיחשף, לשמוע על הטכנולוגיות ואולי למצוא את מקום העבודה הבא שלהם.

תגובות סגורות