חברת הבנייה בויגוס משתפת פעולה עם Dassault Systèmes ו-Accenture כדי להאיץ את המעבר לדיגיטל בתחום הבני

חברת הבנייה בויגוס מאיצה את השינוי הדיגיטלי של פעילותה באמצעות שיתוף פעולה עם Accenture ועם Dassault Systèmes, על מנת לאפשר לה לקבל יכולות ניהול מרוכזות של פרויקטים בבנייה מתחילתם ועד סופם. היוזמה היא הרחבה טבעית של מחויבות החברה להמשיך לפתח ולתעש את פעילותה וכן לשפר את שיתופי הפעולה עם שותפיה בשרשרת האספקה. היוזמה באה בעקבות אימוץ מתודולוגיית ה-Building Information Modeling (BIM), המהווה מסגרת לשילוב טכנולוגיות ותהליכים במטרה לקדם את יעילות הבנייה מתחילתה ועד סיומה.

על מנת לתמוך ב-Bouygues Construction, וביוזמה שנחשבת למתקדמת וחלוצית בתעשיית הבנייה, חתמו שלוש החברות על הסכם לפיתוח סביבה דיגיטלית לניהול שיתופי של פרויקטים בתחום הבנייה, המבוססת על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של Dassault Systèmes, שכבר נמצאת בשימוש בתעשיות אחרות, כגון תעשיות הרכב והחלל.

היוזמה נועדה לסייע ל-Bouygues Construction בריכוז מידע לאורך כל מחזור החיים של הפרויקט, מעיצוב ועד להפעלה, ולשתף אותו עם כל בעלי העניין הפנימיים והחיצוניים. כמו כן היוזמה מסייעת בשיפור שיטות העבודה של Bouygues Construction באמצעות שימוש בתהליכים תקינים יותר.

Philippe Bonnave, יו”ר ומנכ”ל של Bouygues Construction, אמר: “תוכנית הטרנספורמציה (המעבר) הדיגיטאלי שאנו משיקים עם Dassault Systèmes ו- Accentureמסמנת שינוי מהותי עבור Bouygues Construction, המצביע על מודרניזציה של העסקים שלנו. על ידי העצמת העובדים ורשת האספקה שלנו באמצעות פלטפורמת עבודה אחידה ודיגיטלית, תוך שימוש בכל נתוני הפרויקטים שלנו לכל רוחב הפעילות, נוכל להבטיח יעילות רבה יותר שתסייע לנו לעמוד בציפיות של הלקוחות שלנו.”

Bernard Charlès, סגן יו”ר ומנכ”ל Dassault Systèmes, אמר: “ערים חכמות וברות קיימא כוללות רשתות מורכבות של מערכות הדורשות דרך חשיבה חדשה בענף הבנייה. חייבים להשתמש במשאבים הטבעיים ביעילות רבה יותר, עלויות הבנייה קטנו ומעצבים, קבלנים ומפעילים הצליחו להתקרב אחד לשני. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מעניקה ל- Bouygues Constructionהזדמנות ייחודית להיות החלוצה בענף הבנייה עם תהליכים עסקיים וגישה הוליסטית המשלבת את החברה ואת שרשרת האספקה שלה לכדי שרשרת שיוצרת ערך. הודות לחילופי נתונים המתבצעים במקביל בין העולם הווירטואלי לבין העולם הממשי, Bouygues Construction תוכל לקבוע סטנדרטים חדשים של יעילות ולהניב ערך עסקי רב הצפוי מהשינוי הדיגיטלי שלה.”

Christian Nibourel, המנהל הארצי של Accenture בצרפת ובבנלוקס (Benelux), אמר: “זו אחת היוזמות הראשונות מסוגה בתחום הבנייה. שימוש בטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר תאפשר יצירה בו זמנית של שיתוף פעולה רחב עם כל המערכת האקולוגית של פרויקט הבנייה. באופן זה ל- Bouygues Construction תיהיה שליטה טובה יותר בעלויות ובמועדי הסיום תוך מזעור הסיכונים והתאמה לשינויים בצרכי הלקוחות ובתקנים שבתוקף, אשר עשויים להתרבות במהלך תהליך הבנייה.”

תגובות סגורות