חדשות היום

חברת CreditStacks מודיעה על גיוס של 4 מיליון דולר

החברה משיקה שירות חדשני להנפקת כרטיסי אשראי בארה”ב בשיתוף עם מאסטרקארד, ללא צורך בהיסטוריית אשראי של הלקוח כפי שדורשים מרבית הבנקים האמריקאיים

קרדיט-סטאקס (CreditStacks) מודיעה על גיוס של 4 מיליון דולר, בהשקעות סיד מבכירים בתעשיות הפיננסיים והאשראי בעולם. בין משקיעיה העיקריים נמצאות הקרנות Clear Future, 500 Startups ו-Off the Grid Ventures, וכן יזמים בולטים בתחום כגון סער ווילף, מייסד FraudSciences שנמכרה לפייפאל.

בנוסף לגיוס הון, מכריזה החברה על שיתוף פעולה עם חברת מאסטרקארד, להנפקת כרטיסי אשראי לעובדים המבצעים רילוקיישן לארצות הברית. השירות מאפשר לקבל כרטיס אשראי מהיום הראשון בארה”ב, עם מסגרת אשראי גבוהה וללא צורך בהצגת היסטוריית אשראי באמריקה. קרדיט-סטאקס אף הבטיחה גיבוי בנקאי של עד 500 מיליון דולר לטובת מסגרות האשראי שהיא מעניקה ללקוחותיה.

השירות בא לענות על בעיה בקבלת אשראי בארה”ב מבנקים מקומיים. ההחלטה האם להעניק אשראי למבקש אינה מתבססת על רמת השכר, הון המופקד בחשבון או חוזה עבודה. מרבית הבנקים לא יספקו אשראי למבקש ללא ותק בנקאי בארצות הברית, מה שכמובן לא קיים אצל עובדים שהעתיקו את חייהם לארה”ב זה עתה. המצב יכול להקשות על התנהלות היום-יום בתקופה המאתגרת של מעבר למדינה חדשה, ואף לחסום לחלוטין אפשרויות פיננסיות כגון הלוואה לרכב או משכנתא.

לדברי שיר היימונד, סגנית נשיא מאסטרקארד לשותפויות דיגיטליות: “מאסטרקארד מחוייבת לסייע לצרכנים שאינם זוכים למסגרת אשראי המקלה על ההתנהלות בחיי היום יום. כדי לענות על הדרישות החדשות שעולות מצד הצרכנים בתקופתנו, על ספקי שירותים פיננסיים לשתף פעולה כדי ליצור פתרונות נגישים ולספק ערך מוסף מעבר לשירותי העברת תשלומים. השותפות שלנו עם קרדיט-סטאקס היא דוגמה מצויינת לאופן שבו אנו פועלים כדי לענות על הדרישות מהשטח.”

לדברי אלנור רוזנרוט, מנכ”ל קרדיט-סטאקס: “בעזרת טכנולוגיות שפיתחנו לחיזוי ולהערכת סיכון, אנו מסוגלים לנתח ולזהות אנשי מקצוע איכותיים, שיכולים כעת לקבל את הכרטיס המגיע להם ולהתחיל את חייהם האמריקאיים באופן נוח יותר. זאת ללא צורך בהיסטוריית אשראי בארה”ב או הסתמכות על ניקוד האשראי המסורתית כפי שדורשים רוב המוסדות הפיננסיים באמריקה.”

קרדיט-סטאקס נוסדה ב-2015 על ידי היזמים הישראלים אלנור רוזנרוט (CEO), יונתן יעקבי (Chief Risk Officer), שחר נחמד (CTO) והבנקאי האמריקאי רוברט הרטהיימר (Chief Regulatory Officer). לחברה משרדים בתל אביב ובקליפורניה.

תגובות סגורות