חדשות היום

קמינריו  וחברת Tech Data  חתמו על הסכם שת”פ לאספקת פתרונות All flash array במודל מבוסס תוכנה    

קמינריו ו- Tech Data חוברות לאספקת פתרונות all-flash ניתנים להרכבה עבור ארגונים ומרכזי נתונים בענן, עם ביצועים, אג’יליות ויעילות כספית הטובה בתעשייה

קמינריו, חברת אחסון הענן המובילה, הודיעה על מעבר למודל עסקי ממוקד בתוכנה ושותפות עם חברת Tech Data כדי לייעל את פעילותה, תוך מיקוד משאביה בחדשנות תוכנה מתמשכת. Tech Data היא המפיצה המובילה מקצה לקצה של מוצרי טכנולוגיה, שירותים ופתרונות ברחבי העולם. ההסכם יאפשר ל- Tech Data לספק שירותי שרשרת אספקה, אינטגרציה עבור פתרונות פלטפורמת הנתונים של קמינריו הניתנת להרכבה (composable), כולל מערך Kaminario K2 all-flash. ברית זאת מייצגת שינוי מודל האסטרטגיה העסקית של קמינריו, כשהיא משלבת טכנולוגיית אחסון מוגדר תוכנה עם מומחיות Tech Data במוצרים ובשרשרת אספקה כדי לספק התקני אחסון all-flash שמשלבים חומרה ותוכנה, בנקודת מחיר אטרקטיבית ביותרלתעשייה.

מערך Kaminario K2 all-flash דורגה במקום הראשון עבור שלושה מתוך חמישה תרחישי שימוש – OLTP; OLAP; HPC, בהשוואה ל- 19 מוצרים שהוערכו בדוח גרטנר 2017 ל- Critical Capabilities for Solid State Arrays.  פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה של קמינריו מספקת פתרונות אחסון all-flash עם סקלאביליות גבוהה עבור מרכזי נתונים בענן ציבורי, פרטי והיברידי. K2 משלב את פלטפורמת הפעלת התוכנה VisionOS של קמינריו עם מערך חומרה מומלץ מוסמך, ליצירת התקן משולב. אסטרטגיית הפנייה לשוק של קמינריו, שנותנת קדימות לערוץ המכירות, ממנפת רשת של יותר מ-200 משווקי טכנולוגיה (resellers) החתומים ב-Kaminario ACCELERATE , תכנית שותפי ערוץ גלובלית, שמספקת למשווקים וללקוחות קצה את כל הערך של Kaminario K2 יחד עם היתרונות הכלכליים של מערכת מוגדרת-תוכנה, שבדרך כלל מוצאים אותם רק אצל ספקי הענן הגדולים ביותר.

“הפרדיגמה של מחשוב ענן והדרישה למרכזי נתונים אוטומטיים, משנות את האופי של IT ארגוני”, אמר דני גולן, מנכ”ל קמינריו. “שינוי זה במודל העסקי, המתאפשר באמצעות השותפות שלנו עם Tech Data, ממצב אותנו בעמדה המתאימה לספק מודלים חסכוניים וגמישים של צריכה שספקי ענן זקוקים להם, בלי להתפשר על היכולת הטכנולוגית המוכחת היטב שלנו”.

“Tech Data מספקת שירותי ניהול מחזור חיי מוצר עבור חברות טכנולוגיה שרוצות להתמקד במיומנויות הליבה שלהן”, אמר ג’ון אושיא, סגן נשיא בכיר ב-Tech Data לשירותי ניהול מחזור חיים גלובליים ביבשת אמריקה. “הברית שלנו עם קמינריו מסייעת לה לספק ללקוחותיה פתרון שלם, על ידי מינוף הרשת הלוגיסטית הגלובלית שלTech Data לצד שירותי אינטגרציה ותמיכת מוצר מקיפים”.

הדור האחרון של מערך Kaminario K2 all-flash זמין כעת לכל המשווקים באמצעות Tech Data, וכולל את Kaminario VisionOS ואת פלטפורמת התמיכה, האנליטיקה והניהול Kaminario Clarity. כאשר Kaminario K2.N ו- Kaminario Flex  יהיו זמינים לשיווק נרחב, יוצעו גם הם דרך Tech Data. קמינריו תמשיך לספק ניהול תמיכה מרכזי עבור כל הטמעות מרכזי נתונים המבוססים על תוכנת Kaminario.

תגובות סגורות