חדשות היום

מלם תים רכשה את פעילות Salesforce מחברת NPTech תמשיך לתמוך ולפתח את הפעילות מול העמותות בישראל ותרחיב את פעילותה העסקית לפתרונות עבור גופי אנטרפרייז וחברות SMB

קבוצת מלם תים ממשיכה את התרחבותה ורכשה לאחרונה את פעילות Salesforce מחברת NPTech (אנפיטק). אנפיטק הוקמה בשנת 2009 כחברה לתועלת הציבור ומטרתה למנף טכנולוגיות מתקדמות לטובת המגזר השלישי במדינת ישראל. החברה שירתה מעל אלף ארגונים מהמגזר השלישי מאז הקמתה.

במסגרת NPTech, זכתה פעילות ה- Salesforce למוניטין רב במהלך השנים, לאחר שיישמה בהצלחה משמעותית מאות פרויקטים במגוון רחב של מורכבויות ופיתחה מוצרי תוכנה ייחודיים אשר מתאימים לעולם העמותות ולעולם העסקי.

עובדי החברה, שעברו למלם תים עם הרכישה, ביניהם מיישמים, מנתחי מערכות ומפתחים, כולם בתחום ה- ,Salesforce ימשיכו לעבוד במשרדים בלוד ולשרת את לקוחותיהם בכל המגזרים. מלם תים ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום ה- Salesforce ומגייסת בימים אלה עובדים חדשים בתחום.

Salesforce, המובילה העולמית בתחום ה- CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות וחכמות. החדשנות של Salesforce זכתה להכרה מצד עיתון פורבס(Forbes) כאשר נבחרה לחברה החדשנית בעולם, לאחר שחיברה את הטרנדים החמים והחדשניים ביותר – מחשוב הענן, פתרונות עסקיים ורשתות חברתיות. ל- Salesforce מגוון רחב של פתרונות אשר משרתים לקוחות רבים ברחבי העולם ובישראל.

זוהי הרכישה השלישית של מלם תים בתקופה האחרונה, לאחר שרכשה גם את פעילות חברת E4D, המתמחה בניהול מומחים טכנולוגיים בעולם הדיגיטל ואת פעילות חברת מאיה מיקור חוץ וייעוץ, המתמחה במתן שירותי ייעוץ למערכות מידע ובמיקור חוץ .

אודי ויינטראוב, מנכ”ל מלם תים אמר: “רכישת פעילות Salesforce מ- NPTech התבצעה במסגרת מהלך של רכישת מספר חברות, שמטרתו חיזוק יכולות החברה במגוון תחומים והרחבת סל מוצריה ומנעד לקוחותיה. Salesforce הינה תוספת משמעותית, אשר תהווה את הבסיס של מלם תים להתרחבות בעולם העסקי, בעולמות התוכנות הארגוניות, בפתרונות עבור גופי אנטרפרייז ולקוחות “SMB. והוסיף: “חשוב להדגיש כי פעילות Salesforce מול העמותות, אשר הניבה עד כה מאות פרוייקטים, תמשיך ביתר שאת גם במסגרת קבוצת מלם תים, אשר תמשיך לתמוך ולפתח את הפעילות בעולם העמותות.”

תגובות סגורות