חדשות היום

קרן תעוזה מדווחת על שימוש לראשונה במדפסות בייצור המוני של מעגלים מודפסים באמצעות טכנולוגיית החברה המוחזקת ננו-סל

חברת ננו-סל פיתחה ומכרה עד היום דיו מתכתי מוליך וכעת תחל לספק פתרונות מלאים הכוללים גם מדפסת הזרקת הדיו

ננו-סל היא חברה ישראלית הרשומה למסחר בבורסת ה-OTCQB בארה”ב

קרן תעוזה הבורסאית (בורסת ת”א: תעוזה), מודיעה על הצלחה של החברה המוחזקת, פי.וי. ננו-סל (סימול-“PVNNF “), ועל שימוש לראשונה במדפסות בייצור המוני של מעגלים מודפסים. ננו-סל סיפקה לחברת CPC Solutions  מיקנעם פתרון משולב המאפשר לה לייצר מעגלים מודפסים (PCB) בייצור המוני באמצעות שימוש במדפסת הזרקת דיו.

שתי החברות הודיעו כי לאחר שנתיים של פיתוח וניסויי ביטא, מתחילה CPC בייצור ההמוני של מעגלים מודפסים באמצעות הדיו המתכתי המוליך של ננו-סל ובמדפסת הזרקת דיו מיוחדת שננו-סל סיפקה לה. חברת ננו-סל פיתחה דיו מתכתי מוליך שאותו היא מוכרת ליצרני PCB לצורך הדפסת המוליכים במעגלים מודפסים. מבחינתה, שיתוף הפעולה עם CPC מהווה תפנית אסטרטגית, כאשר אם עד כה היא מכרה ללקוחות רק את הדיו המוליך, כעת היא מעוניינת לספק פתרונות מלאים הכוללים גם מדפסת הזרקת הדיו.

חברת ננו-סל היא חברה ישראלית הרשומה למסחר בבורסת ה-OTCQB בארה”ב. ננו-סל פיתחה דיו מיוחד מוליך שמאפשר להדפיס כסף ונחושת, דבר שיביא לחיסכון גדול עקב עלויות גבוהות של הטכנולוגיות הקיימות כיום בתעשיה לעומת עלות נמוכה של תהליך הדפסה דיגיטלית בעזרת הדיו. הדיו יכול לשמש להדפסת אנטנות לטלפונים ניידים, מעגלים מודפסים, רכיבים אלקטרוניים גמישים, תאים סולריים, סנסורים, רכיבי תלת מימד ועוד.

תעוזה מחזיקה בכ-8% מהון המניות של ננו-סל, לאחר שקיבלה את המניות של ננו-סל בעסקת המיזוג של ננו-סל עם חברת דיג’יפלקס בע”מ.

אבי קרבס, מנכ”ל קרן תעוזה, מסר כי “מדובר בפעם הראשונה בתעשייה שבה נעשה שימוש בייצור מעגלים מודפסים באמצעות מדפסות עבור ייצור המוני ולא עבור מחלקות פיתוח או לקווי ייצור קטנים ומיוחדים”.

 

תגובות סגורות