חדשות היום

חברת הטכנולוגיה Sisense מגייסת 150 עובדים חדשים בישראל ובארה”ב

 סייסנס משיקה גרסה חדשה 7.0. “חזון החברה הוא להנגיש את תחום ה-BI לכל אדם. גם משתמש חסר ניסיון טכני – יוכל עתה לנווט בקלות בין הנתונים הרבים בעסק ולהפיק מהם תובנות ממשיות”, מציין אמיר אורעד מנכ”ל Sisense. החברה מגייסת 150 עובדים חדשים בארץ ובחו”ל שיעבדו על הטכנולוגיה החדשה ועל הפיתוחים הבאים

חברת הבינה העסקית הישראלית סייסנס משיקה גרסה חדשה (Sisense 7.0) ומכריזה על קמפיין גיוס עובדים רחב. הגרסה המשודרגת נועדה לפשט את ניתוח הנתונים המורכבים, בעזרת ממשק חזותי, אינטואיטיבי, וסופר קל לשימוש המתאים לכל משתמש, בלא קשר ליכולתו המקצועית וניסיונו הקודם בניתוח דאטה. סייסנס מציעה כעת מוצר טכנולוגי בעל תצוגה וויזואלית המאפשרת לשלב ביתר שאת מגוון רחב יותר של מקורות מידע ולהוציא מהם את מירב התובנות.

על פי הודעת החברה– משתמשים בכל תעשייה וענף, יוכלו עתה לאתר נתונים בקלות יתרה, להוסיף ולשלב מקורות מורכבים ולייעל את עבודתם. “חברות  BIרבות מציעות פתרונות לניתוח דאטה, אך הבעיה היא שהפתרון שלהן נשען על מומחי דאטה ואנליסטים”, מסביר אמיר אורעד מנכ”ל Sisense, “החזון שלנו הוא להנגיש את תחום ה-BI לכל אדם. גם משתמש חסר ניסיון אנליטי, יוכל בעזרת מערכת סייסנס לנווט בקלות בין הנתונים הרבים בעסק, ולהפיק מהם תובנות ממשיות”.

בתוך כך, החברה מכריזה על גיוס של מעל ל-150 עובדים חדשים בארץ ובחו”ל. העובדים ירכיבו צוותים חדשים ויצטרפו ל-400 עובדי החברה. גיוס זה הוא עדות לצמיחה המטאורית שחווה סייסנס בפרט ותחום ה-BI בעולם בכלל. העובדים החדשים יאיישו מגוון תפקידים בפיתוח, מכירות ושיווק ויהיו חלק מצוותים שמעניקים מענה ללקוחות מקצה לקצה. “אין זה סוד שהדאטה כיום נמצאת בכל במקום בחברות ובארגונים”, מוסיף אורעד, “חברות בכל התעשיות כבר מזמן הבינו כי אימוץ כלי ניתוח היא בגדר החלטה אסטרטגית חשובה. ניתוח דאטה, באמצעות כלים טכנולוגיים, מאפשרים לארגונים לקבל החלטות עסקיות טובות אשר שמייעלות את החברה”.

גרסה 7.0 החדשה, אפוא, מספקת למשתמשים המלצות חכמות המבוססות על למידה ממוחשבת (machine learning), ומנחה את המשתמשים בהתאם לנתיב עם סיכויי ההצלחה הטובים ביותר. יתרה מכך- הטכנולוגיה של סייסנס מאפשרת מיפוי נתונים דינמי, המאפשר לאנליסטים לנתח ולהבין סוגי נתונים שונים, לכמת אותם ולהבין את הקשרים ביניהם.

סייסנס מעניקה שירות לאלפי לקוחות בינלאומיים ב- 54 מדינות וביניהם, נאסד”ק, פיליפס,GE, ועוד רבים אחרים, ובמגוון רחב של תעשיות כגון: פיננסים, קמעונאות ושירותי רפואה. כאשר מאפשרת למשתמשים עסקיים לנתח מידע ונתונים מורכבים בצורה פשוטה. היא פונה בעיקר לעסקים שצריכים לנתח במהירות ובקלות מאגרי מידע גדולים (ביג דאטה) או מידע ממספר רב של מקורות, וליצור תצוגה אינטראקטיבית של הנתונים אשר ניתנת לשיתוף באמצעות הדפדפן. “בשל הגישה הייחודית שלנו, הביקוש לטכנולוגיה של סייסנס גדל בקצב מסחרר בכל העולם”, מסכם אורעד, “מצטרפים אלינו לקוחות חדשים שמאמצים את הגישה החדשנית, מה שמצריך מאיתנו כוח אדם גדול יותר. בזכות הצוותים החדשים שיצטרפו אלינו בחודשים הקרובים, נוכל להמשיך ולתת מענה לביקוש הגדל, וכן להמשיך ולפתח את הדור הבא של מוצרינו”.

תגובות סגורות