חדשות היום

קוואלקום מכריזה על פלטפורמת Embedded ® Snapdragon 820E התומכת ביישומי IoT מתקדמים

קוואלקום מכריזה היום על פלטפורמת ה- Snapdragon 820E לשוק ה-Embedded המרחיבה את היצע המעבדים של החברה לתמיכה בפלח השוק הגבוה של אפליקציות Internet of Things (IoT).  הפתרון מציג את יכולות העיבוד הנייד של החברה בתחומי המחשוב והקישוריות למוצריי IoT מסחריים. “אנחנו גאים להנגיש את טכנולוגית ה- Embedded Snapdragon לקהל לקוחות שלא היה חשוף לה בעבר בעזרת פלטפורמת הפיתוח ה- DragonBoard 820c“.  אמר זיו כהנא, דירקטור הנדסה ומנהל צוות הפיתוח של פלטפורמות ה-DragonBoard. “פיתוח הכרטיס האלקטרוני וכן פיתוח ו- upstreaming של דרייברים יעודיים מבוצע על ידי הצוות המקומי בקוואלקום ישראל. שימוש במערכת הפעלה Linux סטנדרטית (upstreamed) ב- DragonBoard 820c ייקל בצורה משמעותית על פיתוח ותחזוק מוצרים מבוססי Snapdragon 820E על ידי לקוחותינו”.

פלטפורמת ה Snapdragon 820E מתוכננת לתמיכה בקישוריות ומחשוב מרובה ליבות עוצמתי, אך באותה עת חסכוני בהיקף צריכת חשמל. הפלטפורמה תוכננה לשימוש הן עבור יישומי בינה מלאכותית (Artificial Intelligence, AI) והן עבור מולטימדיה מתקדמת המיועדת לדור הבא של יישומי IoT, כגון מציאות מדומה, שילוט דיגיטלי, מסחר חכם, רובוטיקה ועוד.

פלטפורמת ה- Snapdragon 820E, מציעה מעבד מרובע ליבות 64-bit מבית קוואלקום תואם ארכיטקטורת ARMv8, Qualcomm® Kryo™ האידאלי לבניית מערכות מרובות ליבות מתקדמות וגרפיקה תלת-ממדית, הודות ל- Qualcomm® Adreno ™ 530 GPU ו- Qualcomm® Hexagon ™ 680 DSP.  הפלטפורמה המשולבת תומכת גם בקישוריות Bluetooth / Wi-Fi, מערכות מיקום (GPS) ומערכות שמע רב ערוצית באיכות גבוהה. עם מומחיותה הן בקישוריות והן ביכולות חישוביות, קוואלקום הינה החברה המובילה באספקת הטכנולוגיות הדרושות ל- IoT. החברה כבר סיפקה פתרונות משוכללים המבוססים על פלטפורמות Snapdragon 820E עבור מוצרים מגוונים כדוגמת משקפי המציאות של חברת Allomind.

הפלטפורמה המשולבת של מעבד ה- Snapdragon 820E תופץ גלובלית במשך 10 שנים מהשקת הדגם המסחרי הראשון (עד 2025) על ידי חברות הפצה, תחילה באמצעות Arrow Electronics. באמצעות לוח הפיתוח החדש, ה-DragonBoard™ 820c המוצע על-ידי Arrow Electronics, לקוחות קצה ומפתחים יוכלו להתחיל להתנסות בפלטפורמת Embedded 820E החדשה. ה-DragonBoard 820c תואם למפרט ה-  96Boardsהמאפשר מגוון אפשריות הרחבה וכר נוח לפיתוח מגוון מוצרים הודות למפרט החומרה הפתוח שלו. כעת, עומדות לרשות יצרנים, ספקי פתרונות ומהנדסי מערכת, מגוון עשיר של אפשרויות להאיץ מסחור של מוצרים המבוססים על פלטפורמת ה-Snapdragon 820E באמצעות שימוש במגוון מודולים מותאמים אישית, לצד החופש לעצב לוח אלקטרוני התואם את דרישותיהם המדויקות. בנוסף, לקוחות יכולים לבחור מבין שורה של ספקי רכיבים תומכים, כולל מודולי המצלמה של Basler dart  עם BCON המיועד לממשק MIPI, אשר רותם את ה- ISP הקיים של ה-Snapdragon 820E  על מנת לתמוך בטכנולוגיות מתקדמות, דוגמת ראיית מכונה (Machine Vision).

הפלטפורמה המשולבת של Snapdragon 820E מצטרפת לפלטפורמות המשולבות של Qualcomm® Snapdragon 410E ו- 600E שעוצבו במטרה לענות על מגוון צרכים בקטגוריות שונות בשווקים מסחריים, ארגוניים ותעשייתיים.

“אנחנו גאים להנגיש את טכנולוגית ה- Embedded Snapdragon לקהל לקוחות שלא היה חשוף לה בעבר בעזרת פלטפורמת הפיתוח ה- DragonBoard 820c.”  אמר זיו כהנא, דירקטור הנדסה ומנהל צוות הפיתוח של פלטפורמות ה-DragonBoard. פיתוח הכרטיס האלקטרוני וכן פיתוח ו- upstreaming של דרייברים יעודיים מבוצע על ידי הצוות המקומי בקוואלקום ישראל.  שימוש במערכת הפעלה Linux סטנדרטית (upstreamed) ב- DragonBoard 820c ייקל בצורה משמעותית על פיתוח ותחזוק מוצרים מבוססי Snapdragon 820E על ידי לקוחותינו”.

“אנו נרגשים להציג את הפלטפורמה המשולבת של Snapdragon 820E המרחיבה את משפחת הפלטפורמות המשולבות, אשר תסייע לקהל היזמים בכל העולם ליצור מוצרים מרגשים וחדשניים”, ציין ג’ים טראן, סגן נשיא בכיר לניהול מוצרים בקוואלקום. “ה- Snapdragon 820E הינה פלטפורמה עוצמתית ורב-תכליתית, המיועדת לתמוך הן במחשוב מקושר מורכב והן בגרפיקה מתקדמת. כל זאת, תוך הקפדה על ביצועים יעילים וחסכוניים בצריכת חשמל, המספקים מענה למספר רחב של יישומי “IoT.

“הפלטפורמה המשולבת של Snapdragon 820E עתידה לתמוך בקטגוריה חדשה לגמרי של מוצרים ופיתוחים מרתקים של IoT”, אמר דייוויד ווסט, סגן נשיא בכיר לשיווק והנדסה עולמיים בחברת Arrow Electronics. “אנו מצפים לסייע ללקוחותינו לפתח את המוצרים החדשניים הבאים שלהם עם פלטפורמת הפיתוח ה- DragonBoard 820c, המבוסס על פלטפורמת ה- Snapdragon 820E”.

 

תגובות סגורות