סטרטסיס נכנסת לעולם ייצור המתכת בשיטת הדפסה בתלת ממד

טכנולוגיה חדשנית זו פותחה בישראל, ומביאה עמה אפשרויות ייצור חדשות לייצור חלקי מתכת. הטכנולוגיה מציעה מתן פתרון עסקי אטרקטיבי ללקוחות ומאפשרת הורדת עלויות ייצור לצד תפוקה מוגברת

חברת סטרטסיס (SSYS), מובילה עולמית מזה 30 שנה בפיתוח וייצור בשיטת הדפסה בתלת ממד, מכריזה היום על פיתוחו של הליך פורץ דרך, פרי פיתוח ישראלי, של ייצור חלקי מתכת בשיטת הדפסה בתלת ממד. הליך זה יאפשר התמודדות עם ייצור חלקים בכמויות קטנות עד בינוניות בעלויות מוזלות ובטווח זמן קצר משמעותי, מהיכולות של טכנולוגיות ההדפסה התלת ממדיות הקיימות כיום בשוק.

 מדפסות תלת ממד הינו תחום מהפכני אשר משנה את התעשייה המסורתית, על ידי מתן חופש הנדסי לייצר חלקים מסובכים גאומטרית, קיצור שרשרת האספקה וצמצום בעלויות הייצור במפעלים. סטרטסיס הובילה שינוי זה באמצעות פתרונות מהפכניים בתחום הדפסת תלת ממד. בהתאם לאומדני התעשייה, השוק הגלובאלי של מדפסות תלת ממד מתכתיות צפוי לגדול ל-12 מיליארד דולר עד שנת 2028. כעת, בזכות כניסתה של סטרטסיס לעולם ייצור המתכת בשיטת הדפסה בתלת ממד, ממשיכה החברה במאמציה להפחית את עלויות הייצור הקונבנציונאלי ובמקביל לענות על אתגרי הייצור הקיימים בטווח זמן קצר.

הטכנולוגיה החדשנית של סטרטסיס פותחה בישראל במשך השנים האחרונות תוך שילוב טכנולוגיית ההתזה (PolyJet) שבבעלות החברה. הפלטפורמה תוכננה לספק את יתרונות ההדפסה בתלת ממד לייצור בטווח זמן קצר, לצד התמודדות עם מגבלות קיימות של מערכות הדפסה תלת ממד מתכתיות כיום. עם טכנולוגיה חדשה זו, סטרטסיס מאמינה שתוכל להציע ללקוחותיה יכולת חדשה של ייצור בטווח זמן קצר של חלקי מתכת העשויים מאבקה מתכתית נפוצה החל מאלומיניום, במחיר תחרותי פר חלק, תוך יישום פשוט, עיבוד ואיכות גבוהה. הטכנולוגיה החדשה של החברה פותחה במיוחד על מנת לענות על צרכי הלקוחות, אשר דרישותיהם כוללות ייצור בכמויות קטנות עד בינוניות וכן, חלקים מותאמים, קלי משקל ומורכבים גיאומטרית.

במשך 30 שנה סטרטסיס היינה חלוצה בפיתוח, עיבוד והדפסת תלת ממד על סוגיה השונים, כולל FDM מדויק, מחזורי ואמין וכן פלטפורמת הדפסת תלת ממד PolyJet .

“אנו מתרגשים מאוד להכריז על פיתוח מדפסת תלת ממד חדשה זה, המכוונת לייצור כמויות קטנות-בינוניות, למגוון תעשיות הכוללות את תעשיית הרכב, החלל והביטחון”, מסר אילן לוין, מנכ”ל סטרטסיס. “אנו מאמינים שטכנולוגיה זו תרחיב בצורה משמעותית את קהל היעד שלנו בטווח הרחוק ותספק ללקוחותינו כלים אפקטיביים להיווכח ביתרונות של הדפסה תלת ממד ליישומי מתכת“.

תגובות סגורות