חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על פלטפורמת Power Management ייחודית ומתקדמת

טאואר-ג’אז הודיעה היום על פלטפורמת Power Management  (ניהול אספקת מתח) מתקדמת וייחודית בגיאומטריית 0.18 מיקרון המיועדת לענות על דרישות השוק ההולכות וגדלות לפתרונות מתקדמים של מעגלים משולבים למתח גבוה עבור יישומים המשמשים את שווקי התעשייה, הצרכנים, המחשוב והרכב.

טכנולוגיית ה-90V DrainISO הייחודית של החברה תאפשר יעילות גבוהה יותר, וצריכת הספק נמוכה יותר תוך הקטנת גודל השבב כתוצאה מהקטנת פרמטר ה-Rdson (התנגדות במצב פעיל) במתחים גבוהים. יתרונות אלו נחוצים במיוחד עבור ממירים מסוג DC-DC, וכן עבור מגוון רחב של מוצרים בשוק הרכב, הצריכה והתעשייה הדורשים ניהול הספק סוללה יעיל. עבור שוק הרכב הגדל, טכנולוגיה זו מציעה פתרונות ייחודיים למספר יישומים החל מבקרת מנוע (motor control), תאורת LED, חיישני LiDAR ועד ארכיטקטורת הסוללה של 48V המאפשרת ניצולת משופרת עבור הרכבים ההיברידיים והחשמליים.

“אנו גאים מאוד בפלטפורמה החדשנית אותה אנו מספקים כעת ללקוחותינו. פלטפורמה זו נותנת יתרון תחרותי משמעותי בתחום המעגלים המשולבים בתחום ה-Power Management עבור יישומים בעלי מתח פעולה גבוה. לקוחותינו האסטרטגיים כבר מתכננים מוצרים חדשים, המבוססים על פלטפורמה זו, במהלך 2018,” אמר שמעון גרינברג, סגן נשיא ומנהל החטיבה העסקיתPower Management  בטאואר-ג’אז. “בהתבסס על פלטפורמה זו, אנו מצפים לשיתופי פעולה נרחבים עם לקוחותינו הקיימים וכן עם לקוחות חדשים, תוך ייצור מגוון מוצרים חדשים למספר רב של שווקים”.

 

תגובות סגורות