חדשות היום

נובה מרחיבה את פעילותה בסין עם קבלת מספר הזמנות מיצרן שבבים מוביל

נובה מכשירי מדידה (ת”א: נובה; נאסד”ק (NVMI , היום כי קיבלה לאחרונה מספר הזמנות מיצרן שבבים מוביל בסין, עבור פתרונות החברה למדידת חומרים ומימדים גיאומטריים שנועדו לתמוך בתהליך הפיתוח והייצור של קווי המוצרים המתקדמים ביותר.

נובה, חברה ישראלית מנס ציונה היא יצרנית, מפתחת וספקית בינלאומית של פתרונות מדידה (מטרולוגיה) חדשניים, המשמשים בבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה . החברה מבססת את פתרונותיה על מגוון טכנולוגיות, כמו Optical CD וX-ray על מנת לספק יכולות חדשניות למדידה מדויקת של מימדים גיאומטריים והרכב חומרים. פתרונות החברה משולבים בקווי הייצור המתקדמים ביותר של יצרני הFoundry והMemory המובילים בעולם, ותומכים בפיתוח הדורות הבאים של השבבים המשמשים במכשירים ניידים חכמים, מחשבים, התקני IoT ,מחשוב ענן ויישומים טכנולוגיים מתקדמים נוספים.

מערכות נובה נבחרו על ידי היצרן הסיני כעת לאחר תהליך בחירת ספקים לאספקת פתרונות למדידת חומרים ופתרונות למדידת מימדים גיאומטריים. כתוצאה מתהליך זה, נובה קיבלה מספר הזמנות עבור מערכות XPS משולבות למדידת חומרים, ועבור מערכות ה-Optical CD למדידת מימדים גיאומטריים, בשילוב תוכנות מתקדמות למידול. פתרונות מדידה אלה ישמשו את הלקוח, הן בקווי הפיתוח והן בקווי הייצור, ויתנו מענה ליישומי FEOL וBEOL בתהליכיCMP, Etch  וDeposition.

נובה צופה היקף עסקים של למעלה מ-20 מיליון דולר מלקוח זה במהלך 12 החודשים הקרובים, כאשר תחילת הספקות צפויה במהלך הרבעון השני של שנת 2018.

נובה שומרת על יתרונה הטכנולוגי באמצעות השקעה מתמשכת בפיתוח סל מוצרים וטכנולוגיות, תוך שילובם בפתרונות מדידה המבוססים על אלגוריתמים ייחודיים ועל מנועי מידול תוכנה המובילים מסוגם בתעשייה. לחברה שיתופי פעולה עם לקוחותיה, המוסיפים ערך משמעותי לאורך כל מחזור החיים של פתרונות החברה, החל מפיתוחם ועד ייצורם המסחרי, והיא פועלת באמצעות משרדים בטאיוואן, קוריאה, סינגפור, סין, ארצות הברית, יפן ואירופה.

“אנו נרגשים מאוד מהבחירה ומההזדמנות העסקית המשמעותית שנוצרה עם לקוח מוביל זה בסין”, אמר גבי ויסמן, סמנכ”ל העסקים של נובה. “אנו ממשיכים בהרחבת הפעילות בסין, המלווה במספר זכיות במהלך החודשים האחרונים אצל לקוחות חדשים הן בתחום הMemory והן בתחום הFoundry. בחירה חשובה זו מחזקת את הערך שסל המוצרים הסינרגטי שלנו, המשלב טכנולוגיות חומרה מגוונות עם תוכנות מידול מתקדמות, מספק ללקוחותינו.”

בתמונה מעלה: פתרון מטרולוגיה של נובה.

תגובות סגורות