חדשות היום

טוגדר וגלובוס פארמה ערכו טקס הנחת אבן הפינה למתחם החממות בדרום הארץ: היקף הגידול המקסימלי במתחם עתיד לעמוד על למעלה מ-30 טון בשנה

טוגדר (ת”א: טגדר) וגלובוס פארמה ערכו טקס הנחת אבן הפינה להקמת מתחם החממות בדרום מדינת ישראל, שעתיד לספק תוצרת קנאביס רפואי בהיקף שנתי של למעלה מ-30 טון. המתחם יוקם על פי אישור שהתקבל מהיחידה לקנאביס רפואי, וצפוי להיות מהגדולים בישראל. המתחם ייבנה על ידי חברת ‘ימקו ידפז’ ויכלול מערכות השקייה וטפטוף של חברת ‘נטפים’, ומערכות וציוד נדרש להבטחת תנאי הגידול המיטביים ביותר עבור קנאביס רפואי, כולל חימום, צינון ודישון. בנוסף יכלול המתחם מערכת אבטחה מתקדמת לפי דרישות היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות.

בימים הקרובים צפויים לצאת מומחי הגידול של גלובוס פארמה בשיתוף המומחים של חברת ‘ימקו ידפז’ למתחם חממות נוסף של גלובוס פארמה במדינה באפריקה, על מנת לקדם את בנייתו, במקביל לבניית מתחם החממות בישראל.

לגלובוס פארמה הסכמים ומזכרי הבנות להספקת תוצרת קנאביס רפואי בגרמניה וקנדה בהיקף של למעלה מ- 75 טון בשנה, אשר על פי מחירי הקנאביס הנוכחיים בגרמניה וקנדה, משקפים הכנסות של מאות מיליוני שקלים בשנה.

אריק פילסטיין, מייסד ומנכ”ל טוגדר: “זה אירוע מרגש ומעורר השראה לעמוד מעל הקרקע שבה החברה תגשים את חזונה להקים את אחת החוות המתקדמות בישראל לגידול קנאביס רפואי. מדובר בנקודת ציון נוספת וחשובה במפת הדרכים של גלובוס פארמה בבניית תשתית מבוזרת לגידול ואספקת קנאביס רפואי ומוצריו מהארץ ומהתפוצות תוך מקסום כושר הייצור והמכירה כפועל יוצא מזה”

ניסים ברכה, מייסד ושותף בגלובוס פארמה: “הקמת מתחם החממות מהווה נקודת ציון מרכזית בהפיכתה של גלובוס פארמה לחברת אגרוטק בינלאומית ומשמעותית. מתחם החממות יוכל לספק תוצרת חקלאית בהיקפים גדולים לשוק הקנאביס העולמי הנמצא בצמיחה מואצת על רקע הכרה גוברת והולכת בתכונות הרפואיות של צמח הקנאביס, רגולציה תומכת ותהליך לגליזציה מואץ בעולם המערבי”.

 

תגובות סגורות