חדשות היום

Digi-Key מציעה גישה בלתי-מוגבלת למודלים EDA/CAD‏ של ספריית Ultra Librarian

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – חברת Digi-Key Electronics, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, מודיעה על גישה בלתי-מוגבלת לסימבולים, חתימות-שטח ומודלים 3D STEP‏ של ספריית Ultra Librarian באתר digikey.com.

“כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו, עבדנו עם חברת EMA Design Automation כדי להסיר את מגבלות ההורדה של מודלים EDA ו- CAD של ספריית Ultra Librarian,” אמר Randall Restle, סמנכ”ל הנדסת יישומים ב- Digi-Key. “כעת יש לנו כיסוי מודלים של מעל 1.25 מיליון חלקים, כשהמשמעות היא שלקוחותינו יוכלו להוריד אחוז גבוה מאוד של המודלים שהם צריכים עבור התכנים שלהם, תוך חיסכון משמעותי בזמן במהלך מחזור התכנון.”

ספריית Ultra Librarian מציעה מודלים של מעל 20 פורמטים של EDA ו- CAD כדי לכסות את הרוב המכריע של כלי תכנון לוחות PCB שבשימוש, כולל Altium‏, Eagle‏, KiCad‏, OrCAD ו- PADS. המודלים מיוצרים באמצעות תוכנת Ultra Librarian Desktop, המשתמשת בשילוב מתוחכם של תבניות (Templates), מיצוי PDF ואלגוריתמי אימות כדי לאסוף במהירות את כל פרטי הרכיבים החשובים הדרושים. כדי להבטיח את הדיוק, העקביות והעמידה בתקני IPC ואחרים, המודלים עוברים יותר מ- 30 בדיקות אימות שונות, ורבים מהמודלים מאומתים גם על ידי יצרן ההתקן המתאים שלהם.

“אנו רוצים לעזור ללקוחותינו להשלים את התכנים שלהם מהר יותר ועם פחות מחזורי תכנון”, אמר Manny Marcano, נשיא ומנכ”ל חברת EMA Design Automation. “מתן גישה משופרת זו באמצעות Digi-Key מעניק ללקוחותינו המשותפים דרך קלה לשיפור תהליך התכנון שלהם.”

למידע נוסף על Ultra Librarian, כמו גם על סל המוצרים השלם של EDA וכלי תכנון, בקרו באתר האינטרנט של Digi-Key.

 

תגובות סגורות