HARMAN מרחיבה פעילות בישראל: תאחד את שלושת מרכזי המו”פ למבנה של 4300 מ״ר בהוד השרון – הכולל גם מעבדת רכב חכם

HARMAN  ישראל מרחיבה את פעילות החברה בישראל. החברה, הנמצאת בבעלות מלאה של סמסונג, ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, תרכז את הפעילות בישראל – המפוזרת כיום במספר אתרים – במבנה ששכרה בהוד השרון, בהיקף של מעל 4300 מ״ר (כולל 190 מקומות חניה לעובדים). המבנה החדש יכלול גם הקמת מעבדת רכב מקצועית, במסגרתה ייבחנו בתנאי שטח הפתרונות המפותחים בישראל. המעבר נובע מהצורך במקום לקליטת עשרות עובדים חדשים, בשל גידול מתמשך של פעילות החברה בישראל.

HARMAN (שנקנתה על ידי סמסונג בסוף 2016 תמורת 8 מיליארד דולר) רכשה בעבר בישראל ושילבה בפעילותה שלוש חברות סטארט-אפ: iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך שממוקמת כיום ברמת גן, Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וממוקמת בהוד השרון וחברת הגנת הסייבר לרכב TowerSec, שמשרדיה ממוקמים כיום בכפר סבא.

לדברי אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל, קצב הגידול של היקפי הפעילות של החברה בעולם ובישראל הוא מהיר והמשמעות המידית היא קליטה קבועה של עובדים. ״אנו נמצאים בתהליך תמידי של חיפוש אחר האנשים האיכותיים ביותר בתחום והיה חשוב לנו שגם החדשים וגם הוותיקים יותר, יישבו במקום אחד תחת לוגו אחד. אמנם מדובר בשילוב של חברות שכל אחת פעילה בתחום משלה, אבל, כולם מתחברים בסוף לתעשיית הרכבים המקושרים-חכמים וכולם תורמים לעתיד עולם הרכב״.

איתור המבנה החדש המותאם לצרכיHARMAN  ישראל וניהול תהליך העסקה בוצע על ידי נועם ברנדר, יו״ר ושותף באינדקס נדל״ן, הנציגה הישראלית של SAVILLS STUDLEY חברת שירותי הנדל״ן הבינלאומית, הפועלת כיועצת הגלובלית של HARMAN. לדברי ברנדר, החיפושים אחר המבנה המתאים, בגלל הדרישות המחמירות להקמת מעבדת רכב, נמשכו כשנה וכי היקף השכירות ל- 7 שנים עומד על כ-43 מיליון שקל.

בתמונה מעלה: אורן בצלאלי  מנכ”ל harman

 

תגובות סגורות