חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על מעבר לייצור המוני בטכנולוגיה חדשנית בתחום התקשורת במתקן הייצור המתקדם של החברה ביפן

טאואר-ג’אז הודיעה היום (ד’) על מעבר לייצור המוני בפלטפורמת ייצור RF SOI במתקן הייצור המתקדם (300 מ”מ) של החברה באוזו, יפן. פלטפורמה זו, המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת של 65 ננומטר, מיועדת לייצור מגוון מוצרים עבור שימושי קצה בתחום התקשורת האלחוטית, נתבים, מרכזי מידע/תקשורת ועוד. על מנת לתמוך בייצור ההמוני, חתמה החברה על הסכם ארוך טווח המבטיח לה אספקת פרוסות סיליקון ייעודיות הנדרשות לייצור בטכנולוגיה זו עם חברת SOITEC אשר הינה ספק וותיק של החברה. הסכם זה מבטיח אספקה שותפת של פרוסות הסיליקון ומשמר את מחירן לאורך השנים הקרובות.

טכנולוגיית הייצורRF SOI  בגיאומטריית ה-65 ננומטר, הינה אחת הטכנולוגיות המתקדמות של טאואר-ג’אז, המאפשרת שילוב של מספר פרמטרים תחרותיים הכרחיים למוצרי קצה בתחום התקשורת האלחוטית כגון: תדרי הקליטה, הפחתת רעשים, שילוב של מרכיבי דיגיטל וכתוצאה הפחתת צריכת חשמל והארכת חיי סוללה.

לפי דיווחי חברת המחקר Mobile Experts, LLC, המסקרת את שוק התקשורת הסלולרית, שוק זה צפוי להגיע להיקף מכירות של 22 מיליארד דולר כבר בשנת 2022 ומוערך כיום בכ-16 מיליארד דולר. הטכנולוגיה הנוכחית מותאמת היטב לצרכי השוק הצומח ומכוונת לתמוך במגוון מוצרים לרשתות תקשורת המתקדמות המושתתות על 5G אשר יחליפו עם הזמן את הרשתות הקיימות.

כמו כן טאואר-ג’אז גאה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת Maxscend, ספקית רכיבי RF ומעגלים משולבים למוצרי אינטרנט של הדברים, המייצרת בטאואר-ג’אז את רכיביה על פלטפורמת ייצור זו.

“בחרנו בטאואר-ג’אז בשל הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות של החברה ויכולותיה לתמוך בייצור המוני תוך שמירה על פיתוחים טכנולוגיים תמידיים, העונים על דרישות השוק המתפתח. בחרנו בפלטפורמת ה-300mm 65mn RF SOI לייצור של משפחת המוצרים החדשה לאור הביצועים הטכנולוגיים המעולים שהיא מאפשרת,” אמר זיהאן קסו, מנכ”ל Maxscend.

“אנו שבעי רצון מהתבססותה של הטכנולוגיה המתקדמת RF SOI 300mm כפי שבאה לידי ביטוי בהסכם ארוך טווח זה עם טאואר-ג’אז לאספקת פרוסות סיליקון התואמות את דרישות התהליך. הסכם זה נבנה בהמשך להסכם הקיים כיום עבור טכנולוגיית ה RF SOI 200mm של טאואר-ג’אז ומייצג את שיתוף פעולה ארוך השנים של החברות והמחוייבות הקיימת ביניהן. טאואר-ג’אז הייתה הראשונה לעבור לייצור המוני בטכנולוגיית ה RFeSi ב-200mm וממשיכה להיות המובילה בענף בפיתוח פתרונות טכנולוגיים עבור שוק ה-RF”, אמר פול בודרה, מנכ”ל חברת SOITEC.

“אנו גאים מאוד על שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם חברת Maxscend, חברה פורצת דרך בפיתוח מוצרים חדשניים, המיוצרים כעת גם על פלטפורמת הייצור המתקדמת שלנו. כמו כן, אנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה עם ספקית הסיליקון SOITEC, המבטיח לחברתנו אספקה שוטפת של פרוסות סיליקון תוך תמיכה במעבר לייצור המוני במתקני הייצור המתקדמים (300mm) של החברה ביפן”, אמר ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאואר-ג’אז.

 

תגובות סגורות