BD Innovations שפותחת שוק למפעילים וירטואליים וספקי שירותי IoT גייסה 2 מיליון דולר

חברת  BD-Innovations הישראלית, המתמחה בפיתוח  מערכות תוכנה BSS לחברות תקשורת ותשתיות, מדווחת היום על גיוס של שני מיליון דולר מקבוצת משקיעים אסטרטגית בהובלת קבוצת 4Mula Partners. ההשקעה נועדה לסייע לחברה לשווק את הפלטפורמה הייחודית שלה ולהרחיב את היצע המוצרים גם לתחום ליבת הרשת (CORE NETWORK).

הקבוצה שביצעה את ההשקעה מתמחה בליבת הרשת התקשורת הסלולרית ומשווקת מוצרים משלימים למוצרים של BD-Innovations. שילוב המוצרים יוצר פלטפורמה ייחודית ראשונה מסוגה, אשר תאפשר לספקי תקשורת חדשים, כולל מפעילי סלולר וירטואליים (MVNO) ונותני שירותי IoT ולהציע ללקוחותיהם סל שירותים מלא כמו חברות תקשורת מבוססות, עם מערכות שליטה גמישות לא פחות, גם בתקציב מוגבל יחסית.

ההתמחות העיקרית של BD-Innovations הינה בתחום ה-BSS, אשר מהווה בסיס לחיובים וניהול קשרי לקוחות (CRM) לחברות תקשורת עולמיות. כמו כן מתמחה החברה באספקת השליטה לחברות תשתית כמו מים וחשמל, עם יכולת הנפקת חשבוניות אחודות בסוף כל חודש, הכוללות את כלל השירותים שנצרכו, כגון תקשורת, חשמל, מים ועוד. המערכות של BD-Innovations מאפשרות ללקוחותיה לשלוט על השירותים שהן מספקות, לפתוח או לסגור כל שירות מרחוק, להוסיף בקלות שירותים נוספים, לחייב ולקבוע מועדי חיוב.

עולם התקשורת בעננים

למרות השמרנות של שוק התקשורת העולמי זיהו חברות תקשורת רבות את הפוטנציאל הטמון בענן, הן בבחינת יעילות והן בבחינת המודלים העסקיים הגמישים שהוא מאפשר. הדבר משמעותי ביותר עבור מפעילים סלולרים חדשים וקטנים, אשר אין ביכולתם לבצע השקעות של מיליוני דולרים בשלבים הראשונים להקמתן.

כמו כן, תקנים מקומיים ורגולציות איזוריות (כגון הגנה על פרטיות משתמשים באיחוד האירופי) לעתים מחייבים ספקיות סלולר להקים אתרי גיבוי לליבת הרשת, למקרה של נפילות רשת והפסקת מתן שירות.

הפלטפורמה החדשה של BD-Innovations תואמת את השינויים בשוק התקשורת ומשנה את כללי המשחק – בכך מקלה על מפעילים סלולריים חדשים להיכנס לתחום, על ידי מתן רישיון שימוש במערכות ליבת רשת ו-BSS מבוססות ענן.  “אנחנו פוגשים הרבה מפעילי סלולר חדשים שמתקשים להרים רשתות כשאין להן עדיין מספיק מנויים שיחזירו את ההשקעה, לכן הפתרון שאנו מציעים קוסם להם הן בהיבט הטכנולוגי – מערכת חדישה עם סל שירותים מגוון, והן בהיבט העסקי – הם מתחילים בקטן ומשלמים תשלום חודשי צנוע, ובכך נמנעים מהוצאה כספית גדולה כבר בשלבי הקמת הרשת“, אומר דניאל גולדברג, מנכ”ל משותף ב BD-Innovations.

 

תגובות סגורות