הושלם אישור מינויו של נמרוד שפר למנכ”ל התעשייה האווירית

שר הביטחון אביגדור ליברמן: “אני סמוך ובטוח כי שפר יוביל את התעשייה האווירית במקצועיות וביצירתיות אל עבר אתגרי המחר

בהתאם לאישורים שהתקבלו מרשות החברות הממשלתיות ומשרי הביטחון והאוצר, ובהמשך להחלטת דירקטוריון התעשייה האווירית, החל אלוף (מיל.) נמרוד שפר בכהונתו כמנכ”ל החברה.

שר הביטחון אביגדור ליברמן מסר: “אני מברך את האלוף (מיל.) נמרוד שפר עם כניסתו הרשמית לתפקיד מנכ”ל התעשייה האווירית. התעשיות הביטחוניות מהוות גורם מרכזי ומוביל עבור מערכת הביטחון והכלכלה הישראלית, והתעשייה האווירית היא הגדולה שבהן. לכן, מדובר בתפקיד בעל חשיבות והשפעה רבים, הן עבור מערכת הביטחון והן עבור שוק הטכנולוגיה הישראלי בכלל. בתעשייה האווירית ממציאים יום יום מחדש את הפתרונות הבאים שיגנו על מדינת ישראל מפני האיומים השונים. אני סמוך ובטוח כי נמרוד יביא עימו את הידע, הכישורים והנסיון הרב מתפקידיו בצה”ל ויוביל את התעשייה האווירית במקצועיות וביצירתיות אל עבר אתגרי המחר”.

הראל לוקר, יו”ר דירקטוריון התעשייה האווירית: “התעשייה האווירית צריכה להתמודד עם אתגרים רבים ומשמעותיים בשנים הקרובות, הן בשווקים בהם היא פועלת ברחבי העולם, והן בתוך החברה. אין לי ספק כי נמרוד הוא האיש הנכון לאתגרים אלה. אני בטוח שתחת ניהולו התעשייה האווירית תצמח, ותהיה מעודכנת ומותאמת לאתגרי העתיד. אני מאחל לו הצלחה רבה”.

 נמרוד שפר, מנכ”ל התעשייה האווירית: “אני שמח וגאה לקבל את תפקיד מנכ”ל התעשייה האווירית, החברה הביטחונית והטכנולוגית המובילה בישראל. מופקד בידי פיקדון יקר ואני רואה בכך זכות גדולה. אני נכנס לתפקיד במרץ ובתנופת עשייה, המתחייבת מגודלם ומורכבותם של האתגרים העומדים בפני התעשייה האווירית. בכוונתי לעשות את כל הנדרש, בתוך החברה ומחוצה לה, לטובת המשך צמיחתה כמובילה עולמית בכל המישורים בהם היא פועלת. תשומת לב מיוחדת תוקדש לנכס המרכזי ביותר של החברה- ההון האנושי שלה, עובדיה ומנהליה. אלפי עובדיה המקצועיים והמסורים של התעשייה האווירית הם הבסיס האיתן עליו היא נשענת וממנו היא תמשיך לצמוח.  הערכתי הרבה שלוחה גם למנכ”ל היוצא יוסי וייס, על עשייה ענפה, ועל הצעדת החברה להישגים עסקיים וטכנולוגיים משמעותיים בתקופה סוערת ומאתגרת”.

בתמונה:
נמרוד שפר, מנכ”ל התעשייה האווירית, (קרדיט: כפיר זיו)

תגובות סגורות