חדשות היום

חברת Huawei מציגה: HUAWEI AI Cube

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) מציגה היום (ו’), במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA בברלין, את HUAWEI AI Cube, מכשיר המשלב רמקול אלכסה חכם, ונתב לרשת 4G. וואווי נכנסת לראשונה לשוק הרמקולים החכמים במטרה לשלב את הטכנולוגיות המתקדמות של החברה ולאפשר דרך חדשה, טבעית ונוחה יותר למשתמשים להתחבר לאינטרנט ולשלוט במכשיריהם תוך כדי אספקת שמע באיכות הגבוהה ביותר.

לדברי מר ריצ’ארד יו (Richard Yu), מנכ”ל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית של Huawei (CBG): “כמובילה בתעשייה, חברת וואווי מחויבת לספק קישוריות חלקה המאפשרת חוויית חיבור למכשירים חכמים. למטרה זו החליטה וואווי לחזק ולהרחיב את פורטפוליו המוצרים בטכנולוגיית הבינה המלאכותית, כאשר HUAWEI AI Cube הוא המוצר המתקדם ביותר בקו זה.  השילוב בין טכנולוגיית התקשורת המתקדמת ופלטפורמת הבינה המלאכותית של אמזון הוא שהופך את HUAWEI AI Cube למוצר מבוקש הפונה לבסיס רחב של משתמשים”.

עם תמיכתו ב- Wi-Fi על גבי רשת 4G LTE ה- HUAWEI AI Cube יכול למלא את כל דרישות הקישוריות הנרחבות של הבית חכם. ההתקנה עבור הנתב היא קלה ואינטואיטיביה, היא מצריכה כרטיס סים דור רביעי בלבד, להקמת חיבור אינטרנט מהירLTE Cat 6  (300 mbps downlink). בנוסף, המכשיר תואם את תקן Wi-Fi 802.11ac, כלומר הנתב הוא Dual Band, המסוגל לעבוד על ערוצי 2.4GHz  ו-5GHz ולספק העברת נתונים בקצב של עד 1,200Mbps.

ה-HUAWEI AI Cube פועל עם אלכסה, העוזרת הווירטואלית של חברת אמזון. משתמשי הרמקול יכולים לשוחח עם אלכסה באופן טבעי ולקבל גישה ליותר מ-50 אלף מיומנויות בפקודת קול.

לדברי פיט תומפסון (Pete Thompson), סמנכ”ל של שרות הקול אלכסה באמזון: “הרמקול החכם HUAWEI AI Cube משלב מספר מוצרים במכשיר אחד תוך איזון פונקציות חכם עם צליל באיכות גבוהה. אנחנו שמחים שהוואווי מאפשרת לאנשים נוספים ברחבי אירופה ולהפוך את בתיהם לחכמים יותר״.

הקוביה קטנה ולבנה, בסיסה רשת לתל ממדית חלקה. וכל היציאות והחיבורים מוסתרים מתחת לבסיס ומשווים לה מראה נקי ואלגנטי. הרמקול של HUAWEI AI Cube בנוי מחלל תהודה גדול בנפח 400 מ”ל עשוי אלומיניום, המאפשר צליל באיכות גבוהה וברורה, בטווחים בינוניים וגבוהים, כמו גם צלילי בס מרשימים. פתרון הסאונד הייחודי של וואוי , HUAWEI Histen, מעשיר את תכונות הרמקול על ידי בס וירטואלי, אקולייזר ליניארי, זיהוי קולי ממרחק ועוד כחלק מיכולות המכשיר.

חברת האנליסטים Canalys מעריכה ששוק הרמקולים החכמים צפוי להכפיל את עצמה ולהגיע ל-225 מיליון מכשירים עד לשנת 2020.  וואווי ממוקמת באופן ייחודי כדי לנצל את המגמה המתפתחת הזאת בסין ובעולם כולו.

 

תגובות סגורות