חדשות היום

קבוצת מר הקימה דאטה-סנטר עבור ביה”ח רמב”ם שבחיפה ב-2.5 מיליון שקל

קבוצת מר (ת”א: מר), העוסקת במתן פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, מודיעה כי מר ישראל זכתה במכרז של בי”ח רמב”ם בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל, לאספקה, התקנה ותחזוקת מערכות הדאטה-סנטר (Data Center) של בית החולים. קבוצת מר מעסיקה כ-1,100 עובדים ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארה”ב אפריקה וישראל, ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בחולון.

הדאטה-סנטר, שהקמתו הסתיימה לאחרונה, הוקם על שטח של כ-200 מ”ר במבנה ממוגן באחת מקומת החניון המקורה של בית החולים. המתקן תוכנן על ידי חברת  DITוכולל מערכות חדשניות של חשמל, אל-פסק ומיזוג ומרכז את מרכז הרשת של בית החולים. היתרון המרכזי עבור בית החולים היה הקמת המתקן במקביל לפעילות השוטפת של בית החולים, ללא פגיעה בתפקוד היום יומי, זאת לצד המשך פעולה תקינה של רשת התקשורת של בית החולים שמרכזה ממוקם בחדר הנבנה.

קבוצת מר היא חברה ישראלית גלובלית הממקדת את עיסוקיה בשלושה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת, HLS , שירותי מודיעין סייבר מבוססי ביג-דאטה ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות החירום וההצלה ולצבאות. לקוחות הקבוצה כוללים גופים ממשלתיים, מוניציפאליים, ביטחוניים, בנקים ומפעילי תקשורת, ולה מספר מרכזי פיתוח בתחום התוכנה והאלקטרוניקה ומפעלי יצור בארץ ובעולם.

בתמונה מעלה: משה צמיר, מנכ”ל מר ישראל

תגובות סגורות