חדשות היום

פתרון נובה ישמש יצרן שבבים מוביל לבקרת ייצור בטכנולוגיית 5 ננומטר

נובה (ת”א: נובה; נאסד”ק:(NVMI , הודיעה כי יצרן Foundry מוביל הזמין לאחרונה מערכת מתקדמת מסוג VeraFlex, פתרון המדידה בטכנולוגיית X-Ray של נובה, עבור תהליכי הייצור בטכנולוגיית 5 ננומטר המתקדמת ביותר. כתוצאה מבחירה זו, נובה צופה היקף עסקים של יותר מ-12 מיליון דולר מלקוח זה, במהלך השנים 2018 ו-2019.

“יצרני השבבים מעדכנים את אסטרטגיית החומרים שלהם מעבר לשינויי ארכיטקטורה רגילים, על מנת להשיג ביצועים טובים יותר בשבבים קטנים יותר. והתפתחויות מהפכניות אלה מגבירות את הצורך בבקרת חומרים ומגדילות בהתאם את שוק היעד שלנו. אנו צופים הזמנות נוספות כאשר טכנולוגיית 5 ננומטר תעבור לייצור המוני ותדרוש יישומים נוספים”, אמר אדריאן וילסון, מנהל חטיבת מדידת החומרים בנובה.

נובה היא ספקית מובילה של פתרונות מדידה (מטרולוגיה) חדשניים, המשמשים בבקרת תהליכי ייצור בתעשיית המוליכים למחצה. סל המוצרים של נובה משלב חומרה ברמת דיוק גבוהה עם תוכנה חדשנית, ומספק ללקוחותיה תובנות מהותיות לגבי הפיתוח והייצור של מרבית התקני המוליכים למחצה המתקדמים. נובה מספקת חדשנות מתמשכת באמצעות פתרונות מדידה לבקרת תהליך ייצור יעילה לאורך מחזור החיים של מפעלי ייצור של מוליכים למחצה, ופועלת כשותפה של יצרני מוליכים למחצה ממשרדיה ברחבי העולם. יכולתה הייחודית של נובה לספק פתרונות מדידה מבוססי X-ray ופתרונות מדידה אופטיים מאפשרת ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם, להגביר את תפוקת הייצור ולהאיץ את קצב ההגעה לשוק.

פתרון VeraFlex של נובה עושה שימוש בספקטרוסקופיה פוטואלקטרונית מבוססת X-ray (XPS) על מנת לבצע מדידות של הרכב החומרים ושל מימדי שכבות דקות מורכבות, בו-זמנית, בזמן תהליך הייצור. אינטגרציית השכבות בטכנולוגית הייצור הזו מורכבת באופן משמעותי יותר מזו של טכנולוגיות קודמות, הן מבחינת החומרים בהם משתמשים והן מבחינת המבנה הרב-שכבתי, ומצריכים בקרת תהליכים מתוחכמת כדי לייצר אחידות בייצור. המוצרים במשפחת VeraFlex מספקים את רמות הרגישות והדיוק הנדרשות עבור מדידות מאתגרות אלה.

 

 

תגובות סגורות