TuneFork הוא הזוכה בתחרות 3rd tech startup of the year הטכנולוגיה תאפשר למשתמש לבצע בדיקת שמיעה פשוטה באמצעות הטלפון החכם

אתמול נערכה תחרות 3rd tech startup of the year competition בהובלת קרן מגדלי הים התיכון VENTURES. מתוך עשרות סטרטאפים שניגשו לתחרות, עלו לגמר 6 סטרטאפים בלבד המציעים פתרונות טכנולוגים לבני הגיל השלישי. הסטארטפ המנצח של הערב הוא TuneFork המאפשר למשתמש לבצע בדיקת שמיעה פשוטה באמצעות הטלפון החכם שלו  ואבחון בעיית השמיעה הספציפית של המשתמש. תוצאות הבדיקה, שמבוססות על אלגוריתמים מתוחכמים, יוצרים חווית משתמש אופטימלית ומותאמת לצרכי המשתמש. הפרס שקרן מגדלי הים התיכון VENTURES העניקה לזוכים היא מימון טיסה, לינה והשתתפות לזוכים בכנס היוקרתי Aging2.0 בסן פרנסיסקו | במסגרת הטיסה, מנצחי התחרות ייזכו בסבב פגישות ייעודיות עם משקיעים פוטנציאלים בעמק הסיליקון .

הסטרטאפים שעלו לגמר:

  • -Facense משקפיים חכמים עם חיישנים המספקים גילוי מוקדם של שבץ, אסטמה / COPD, מיגרנה ואפילפסיה.
  • My-TViewהטכנולוגיה של My-TView מאפשרת לצרכנים להתאים בקלות פרמטרים מרובים של שידור בזמן אמת כדי להתאים את כל ההיבטים של תהליך הניוון. האלגוריתם מזהה נתונים קריטיים של “רעש” , אודיו וויזואליה של השידור ומתאים אותם למשתמש. My-TView משנה מהירות, צליל  והפרעות ברקע ומסנכרן שפתיים וניגודיות צבע.
  • GaitBetter– אימון מוטורי-קוגניטיבי לשיפור יכולת ההליכה, הנעשה באמצעות תוסף מציאות מדומה להליכונים סטנדרטיים ומאפשר אימון אישי.
  • Invisicare– טכנולוגיה למניעה ועדכון בזמן אמת על מצב רפואי. הטכנולוגיה עושה שימוש בנתוני דאטה ומתרגמת אותם למידע רפואי שמעדכן בזמן אמת על שינוי בריאותי במצב המשתמש הפיכת נתונים טלקום גולמי לתוך התערבות רפואית הודיע בזמן כדי להשיג בקנה מידה גדול בריאות גריאטרי מניעתית

במסגרת התחרות, התחרו סטרטאפים בשלבי MVP או מתקדמים יותר, שגייסו עד 3 מיליון דולר. MTVentures ילוו את המנצחים ויעניקו להם הדרכה מקצועית שתימשך כחצי שנה. מטרת הקרן היא להעלות את המודעות לפתרונות הטכנולוגים השונים הקיימים בישראל ובעולם עבור בני הגיל השלישי וכמו כן, לאתר את החברות המחזיקות בטכנולוגיות הללו. המנצחים בתחרות יזכו במימון לנסיעה והשתתפות במשלחת הראשונה בישראל מתחום הטכנולוגיה בגיל השלישי שתשתתף בכנס Aging2.0 היוקרתי בסן פרנסיסקו. מלבד הכנס, המשלחת תפגיש את הסטארט-אפ המנצח עם משקיעים פוטנציאלים בעמק הסיליקון.

רשת מגדלי הים התיכון הקימה שנה שעברה את קרן מגדלי הים התיכון -VENTURES  קרן ההשקעות הראשונה בישראל להשקעות בחדשנות טכנולוגית לגיל השלישי.  מטרת הקרן להוביל את מגמת ההשקעות הייעודיות בטכנולוגיות לגיל השלישי, המשפרות את  איכות החיים של הקהל המבוגר בישראל ובעולם.

יאיר סרוסי, יו”ר קבוצת מגדלי הים התיכון: “הטכנולוגיה לטובת המבוגרים היא win win . עוד סקטור שישראל תהיה בו שחקן מוביל ואנחנו במגדלי הים התיכון רותמים את הידע והניסיון שלנו לסייע ולהוביל את ההשקעות בטכנולוגיה לטובת האוכלוסייה הבוגרת . השנה יש כבר מעל מאה חברות סטארט אפ בתחום וקצב ההקמה גובר. שוק צומח שמהווה הזדמנות עסקית לצד עשיה חשובה חברתית

תגובות סגורות