חדשות היום

חברת OpenLegacy משלימה סבב גיוס של 30 מיליון דולר

OpenLegacy, החברה המובילה בתחום אינטגרציה של ממשקי API מבוססי  Micro Services עבור אפליקציות back-end, השלימה סבב גיוס בהיקף של 30 מיליון דולר. ההשקעה תבסס את מיצובה המוביל בשוק העולמי כמי שמאפשרת לארגונים גדולים להפוך במהירות לדיגיטליים במלואם.

OpenLegacy מספקת שירות קריטי לארגונים אשר נסמכים על  מערכות ליבה מורכבות ( (Legacy. החברה מסייעת לארגונים להשיק במהירות חידושים דיגיטליים באמצעות אוטומציה וסטנדרטיזציה של תהליך יצירת השירותים הדיגיטליים, תוך שימוש ב-APIs מבוססי Micro Services. בעזרת OpenLegacy, ניתן לשלב, למנף ולהרחיב מערכות ליבה בשבריר מהזמן והעלות הנדרשים עבור הפתרונות הקיימים כיום, וכל זה מבלי שיהיה צורך לבצע שינוים במערכות הליבה (ה-Legacy). לחברה פעילות בינלאומית ענפה, ובין לקוחותיה נמנים בנקים וחברות ביטוח מהגדולים בעולם.

סבב הגיוס משלב משקיעים בינלאומיים בעלי ערך מוסף הן במימון והן בקידום הטכנולוגיה של  OpenLegacy ברחבי עולם. בין המשתתפים בסבב הגיוס:  Silverhorn Investment Advisors (משקיע מוביל), CommerzVentures, זרוע ההון סיכון של Commerzbank, C. Entrepreneurs קרן משותפת ל- BNP Paribas Cardif, ו- Cathay Innovation, Leumi Partners, O.G. Tech Ventures – זרוע הון הסיכון של אייל עופר, Prytek-GFS Group ו ,RDC – חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל, שהשקיעה בחברה החל משלב הסיד .

“הפרספקטיבה שלנו לגבי היתרונות של OpenLegacy ברורה” אמר פטריק מייסברגר, מנכ”ל CommerzVentures. “אנחנו מבינים את גודל השוק הפוטנציאלי משום שאנחנו רואים בעצמנו את האתגרים הנלווים לאימוץ טכנולוגיות חדשות בסביבות Legacy. OpenLegacy מסייעת במגוון גדול של use cases, החל מיצירה מהירה של APIs עבור מגוון רחב של מערכות ליבה ועד העברתן באופן הדרגתי למחשוב לענן”.

“כשותפים של ענקית הביטוח הבינלאומית Cardif BNP Paribas, אנחנו מודעים מאד לבעיות שאיתן מתמודדת תעשיית הביטוח, ולעובדה כי אי אפשר לפתור את הבעיות של היום באמצעות פתרונות ה-middleware של אתמול” אמר ג’קי אביטבול, שותף ב Cathay Innovation  המנהלת את C. Entrepreneurs . בתמיכת המשקיעים בסיבוב, לפתרון החדשני והייחודיOpenLegacy  יש פוטנציאל להיות הסטנדרט בתעשייה״.

“קבוצה משמעותית ואיכותית כזו של משקיעים פיננסיים ואסטרטגיים מהווה ולידציה לאסטרטגיה שלנו” אמר רון רבינוביץ CFO & COO   של OpenLegacy. “ההשקעה תקדם באופן משמעותי את ההתרחבות הגלובלית של  OpenLegacy ותאפשר להגדיל את נתח השוק שלה בקרב Forbes Global 2000”

OpenLegacy  הוקמה ע״י רומי שטיין (CEO) ורועי מור (CTO) . לשניהם שנות ניסיון רבות בחברות תשתית כגון, IBM , Software AG, מה שמקנה להם הבנה של הבעיות איתן מתמודדים ארגונים גדולים בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית.

“דרך השילוב בין צוות חזק, הגישה המודרנית והחדשנות המתקדמת המאפיינים אותה, OpenLegacy תהפוך במהרה ל”De Facto Standard” עבור מוסדות פיננסיים המעוניינים לאמץ טכנולוגיות דיגיטל במהירות. כמי שתמכו ב- OpenLegacy מאז הקמתה, אנחנו ב RDC מאמינים כי OpenLegacy משקפת את היתרון הייחודי של ההון האנושי ובסיס הידע הטכנולוגי המצוי בישראל. אנחנו מזהים הזדמנות שוק משמעותית בטרנספורמציה דיגיטלית  של מערכות Legacy ” אמר ירון אלעד,  דירקטור ב RDC וסמנכ”ל הכספים של אלרון.  

עוה״ד מייקל א. הלר ואמיר יריב ממשרד גולדפרב זליגמן ושות’ ייצגו את OpenLegacy בעסקה.

OpenLegacy היא חברת הדגל של מרכז הפינטק הישראלי, “The Floor”, פלטפורמת חדשנות גלובלית, בשיתוף עם בנקים מובילים דוגמת HSBC, Santander, RBS, Intesa SanPaolo, Deutsche Bank ו-SMBC, כמו גם אינטל ו-Accenture.

 

תגובות סגורות