RAD זכתה בתואר היוקרתי של ׳טכנולוגיית השנה בתחום הווירטואליזציה ברשתות תקשורת – NFV

רד, חלוצת התעשייה בתחום הווירטואליזציה של רשתות תקשורת, זכתה בתואר ׳המובילה הטכנולוגית לשנת 2018 בקטגוריית NFV׳. התואר הוענק במסגרת הכנס העולמי של ארגון התקשורתMEF  עבור פתרון ה-vCPE של החברה. בחבר השופטים ישבו כמה מבכירי תעשיית התקשורת העולמית מגופים דוגמת ACG Research, Frost & Sullivan, Ovum ו- HIS Markit. מהצד הישראלי לקחו חלק בטקס הענקת האות דרור בין, מנכ”ל החברה ואייל אלוני, ראש תחום ספקי שירותי תקשורת.

פתרון ה-vCPE הוא חלק ממערך פתרונות ה-Service Assured Access של רד, המציע את כל הכלים הדרושים כיום לספקי שירותי תקשורת כדי להכניס לשימוש שירותים עסקיים מבוססי NFV (Network Functions Virtualization).

״אין לנו מתחרים כיום בשוק בתחום הזה שיכולים להציע את עושר האופציות ואת הגמישות שאנו מציעים״, אומר אילן טבת, סגן נשיא לשיווק ולפיתוח עסקי ברד. ״יש לנו פידבק נפלא מהשוק על החדשנות שבפתרונות שלנו והערך המוסף שלהם לספקי שירותי התקשורת, ובמיוחד כשמדובר על הבטחת זמינות רשת, אבטחה, אוטומציה וקישוריות WAN״.

רד היא חברת טלקום גלובלית, המספקת פתרונות ומוצרים המאפשרים לספקי שירותי תקשורת ותשתיות קריטיות, להעביר את שירותיהן על כל רשת – ובקצב התואם את צרכיהם. מעל ל-16 מיליון ממוצרי רד מותקנים ברחבי העולם והיא עובדת בצמוד לספקי שירות ומפעילים מהשורה הראשונה. רד, שנוסדה בשנת 1981, היא חברה בקבוצת רד, מובילה עולמית בתחומי פתרונות טלקום, לה הכנסות שנתיות של מעל 1.35 מיליארד דולר.

בתמונה, מימין לשמאל:

מייקל הוארד, מנהל אנליסט בכיר, IHS, אייל אלוני, ראש תחום ספקי תקשורת ברד, דרור בין, נשיא ומנכ״ל רד, טים דוריון, אנליסט בכיר מ-ACG Research. קרדיט צילום: באדיבות MEF

 

תגובות סגורות