חדשות היום

גילת זכתה בחוזה רב שנתי לאספקת פתרונות אינטרנט מהיר באמצעות לוויין חדש של סוכנות החלל ההודית

חברת הענק ההודית Larsen & Toubro (L&T) בחרה בגילת לאספקה וניהול של 4 תחנות גישה מרכזיות ברחבי הודו

פתח תקווה, ישראל, 31 בינואר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה רב שנתי לאספקת ציוד ושירותים לקישוריות אינטרנט מהיר ברחבי הודו באמצעות לוויין GSAT-11 של סוכנות החלל ההודית. Larsen & Toubro (L&T), חברה הודית רב לאומית העוסקת בטכנולוגיה, הנדסה, בנייה, ייצור ומתן שירותים פיננסיים, בחרה בגילת לאספקת רשת התקשורת הלוויינית ולניהול של ארבע תחנות גישה מרכזיות.

סוכנות החלל ההודית (ISRO) שיגרה בחודש שעבר את הלוויין מרובה האלומות, GSAT-11, לאספקת  כיסוי פס רחב בתת-יבשת הודו ובאיים ובכך להאיץ את הקישוריות באזורים מרוחקים בהודו. הסוכנות בחרה ב- L&T לצורך אספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של רשת התקשורת הלוויינית של GSAT-11. הלוויין GSAT-11 יחזק את מערכי הרווחה הציבוריים, דוגמת בנקאות דיגיטלית, רפואה מרחוק, שירותי ממשל דיגיטליים, כמו גם יספק פלטפורמה שתאפשר לקדם אפליקציות חדשות לעתיד.

L&T בחרה בפלטפורמה מרובת היישומים של גילת, SkyEdge ll-c , לצורך אספקת שירותי אינטרנט מהיר ברחבי המדינה. המערכות המרכזיות של גילת ימוקמו ויפעלו באתרי הגישה המרכזיים הבאים: רנצ’י, דלהי, אחמדאבאד ובנגלור.

“אנו שמחים מהאמון שניתן בנו על ידי L&T לאספקת הציוד והשירותים ללוויין ה-GSAT-11”, אמר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה וצפון אמריקה בגילת. “זוהי עדות נוספת לעליונות הפתרון של גילת, אשר נבחר על ידי מפעילי לוויין ברחבי העולם לצורך אספקת אינטרנט לווייני מהיר באיכות גבוהה ובעלות כדאית”.

תגובות סגורות