חדשות היום

חברת מארוול תשלב את מערכת Argus IDPS Ethernet במתגי החברה עבור תעשיית הרכב, לטובת שיפור אבטחת מחזור החיים של רשת פס רחב במכוניות

מארוול טכנולוגיות וחברת Argus Cyber Security, הפועלת בתחום אבטחת סייבר לכלי רכב, הודיעו כי פתרון האיתרנט ((Ethernet Argus IDPS ישולב במתג המאובטח לתעשיית הרכב
ב Marvell 88Q5050. השילוב יספק יכולת אבטחה משופרת למתג האיתרנט בעל שמונה היציאות בקיבולת גיגהביט אחד. הפתרון המשולב מעצים את יכולותיהם של מפתחי רכיבים מקוריים (OEM) ליישם יכולות איתרנט  מתקדמות, תוך אפשרות למנוע מתקפות סייבר על כלי רכב ולהגיב עליהן. בנוסף, הפתרון עובד בשילוב עם מערכות ההגנה ארוכת הטווח Argus Lifespan Protection על מנת להציע ליצרני OEM ולמנהלי ציי רכב מודעות לתמונת המצב בזמן אמת, ואפשרות לזהות מתקפות באמצעות ניתוח Big Data לכל רוחב צי הרכב, יחד עם יכולות מניעה ובלימה של המתקפות האלה לפני שהן גורמות לנזק אמיתי, והכל באמצעות עדכונים משודרים באלחוט (OTA).

לדברי טים לאו, מנהל מוצרי רשת לתעשיית הרכב במארוול: “מארוול מספקת לתעשיית הרכב רשתות איתרנט העומדות בביקוש לרוחב פס המאפיינים יישומים הפועלים כיום במכוניות, תוך הגנה על בטיחות הנהגים. המחוייבות הזאת דורשת אבטחת סייבר רב-שכבתית – ופתרון Ethernet IDPS של Argus מסייע להבטיח כי הרשת אכן מוגנת מפני מתקפות זדוניות, תוך שהנהגים נהנים מקישוריות – ומאבטחה גבוהה”.

מוצרי הרשת לכלי רכב של מארוול מאפשרים כיום פעילות בתחומים ובמערכות שונות של כלי הרכב, לרבות מערכות מדיה, מערכות סיוע בנהיגה, אלקטרוניקה ובקרה – לתקשר במסגרת פס רחב, על גבי שדרת תקשורת מבוססת תקנים. עם זאת, שילוב טכנולוגיות איתרנט אל תוך הרשת הפועלת ברכב, והדרישה הגוברת לרוחב פס לטובת אפליקציות מתקדמות, מציגות אתגרים גוברים הנוגעים לאבטחת סייבר, וסיכונים לתעשיית הרכב. Argus מציעה פתרון לבעיה הזאת, באמצעות מערכת Ethernet IDPS. השילוב של Ethernet IDPS אל תוך מתג Marvell 88Q5050 מאפשר המשך החדשנות בתחום – בסביבת אבטחה משופרת.

לדברי יורם ברהולץ, מנהל פיתוח עסקי בארגוס אבטחת סייבר: “שיתוף הפעולה עם מארוול מספק ליצרני OEM אבטחת סייבר רב-שכבתית מקיפה לרשתות איתרנט, ויסייע להבטיח אל יכולתה של התעשיה לעמוד בביקוש לאפליקציות מתקדמות מבלי להגדיל את החשיפה למתקפות סייבר. ארגוס פועלת להגנה על כלי רכב מקושרים והסביבה האקולוגית המקיפה שלהם, לאורך כל מחזור חיי המערכות האלה, תוך צמצום משמעותי של סיכוני הסייבר בתעשיית הרכב”.

Argus Ethernet IDPS היא שכבת הגנת סייבר לרשתות איתרנט בכלי רכב. שכבת האבטחה המשופרת הזאת מנטרת את הרשת ומזהה פעילות זדונית, מאבחנת מתקפות ומונעת מהן לפגוע ברכב. הפתרון אותו פתחה ארגוס מדווח על מתקפות אותן אבחן, גם כאשר נחסמו בפועל – ומעביר את הדיווח הזה אל כלי ההגנה לכל אורך מחזור חיי המערכת, Argus Lifespan Protection, על מנת להציע תובנות והמלצות לפעולה, המתורגמות לרמת אבטחת סייבר לכל רוחב צי הרכב.

תגובות סגורות