חדשות היום

הטכנולוגיה של אינטל ישראל מגיעה לארסנל, ליברפול ומנצ’סטר סיטי –  יעניקו לאוהדים חוויות כדורגל חדשות עם Intel True View

טכנולוגיית הלכידה הוולומטרית Intel True View מאפשרת לאוהדים לראות כל זווית מרגעי האקשן המדהימים ביותר בזמן השידור החי מהמגרש ובתכנים מקוונים לאחריו

לונדון, 7 בפברואר, 2019 – דמיינו לעצמכם שאתם צופים ברגע הכי מכונן של העונה, ואז יכולים לחזור ולחיות את הרגע ולצפות בו מכל זווית אפשרית, לרבות מנקודת מבטו של השחקן הנערץ עליכם בשעה שהוא רץ לבצע בעיטת עונשין או בועט לשער מזווית בלתי אפשרית.

אינטל משתפת פעולה עם מועדוני הכדורגל ארסנל, ליברפול ומנצ’סטר סיטי באספקת חוויות צפייה אופפות באמצעות  טכנולוגיית  Intel® True View  באצטדיוני האמירויות, אנפילד ואיתיחאד. כעת יכולים האוהדים ברחבי העולם ליהנות מהרגעים הגדולים ביותר במשחק מכל זווית, בין אם הם צופים בשידור חי וברגעים נבחרים של גופי השידור הרשמיים או חווים מחדש את המשחק באתר האינטרנט של הקבוצה האהודה עליה, באפליקציה בטלפון או במדיה החברתית.

כשלושה מבין מועדוני הכדורגל המוכרים והחדשניים ביותר בעולם, ארסנל, ליברפול ואלופת הפרמייר ליג מנצ’סטר סיטי ימנפו את טכנולוגיית True View של אינטל בכדי ללכוד כל אחד ואחד ממרכיבי המשחק ומכל זווית. Intel True View יוצרת מחדש את האקשן על המגרש ומציעה אותה מנקודת מבט אידיאלית או מנקודת המבט של השחקן. היא עושה זאת באמצעות יכולת עיבוד נתונים ללא מתחרים של אינטל במטרה אחת ויחידה – להעביר את החוויה לאוהדים.

החל מ-10 במרס, הטכנולוגיה הוולומטרית המובילה של אינטל תקרב את האוהדים הכי קרוב שאפשר לאקשן שעל המגרש במשחקים של מועדוני הכדורגל הנחשבים בעולם. האוהדים המסורים של מועדוני כדורגל אלה, הפרושים בכל העולם, לא מתעניינים רק בהבקעות אלא גם בטקטיקה ו-Intel True View תספק להם את החוויות האופפות הייחודיות לסגנון ולכישורים הייחודיים של הכדורגל.

הטכנולוגיה פותחה באינטל ישראל על ידי קבוצת הספורט של אינטל, המנוהלת על ידי דודו בנעיון.

הקבוצות יציעו יציעו את המאפיינים הבאים:

  • צפייה במשחק ממספר רב של זוויות: תהליך הווידיאו הוולומטרי של Intel Sports, המוביל בתעשייה, יוצר שידורים חוזרים מרגשים ב-°360 ומקבצי רגעים חשובים מכל זווית שאפשר להעלות על הדעת, באמצעות 38 מצלמות K5 עם אולטרה-הי-דפינישן.
  • “קיר” לייזר: מדובר במישור וירטואלי המעניק לצופים תמונה ברורה של מיקום השחקנים על המגרש.
  • הצופה הוא השחקן: Intel True View “מקפיאה” רגעים במשחק כדי לאפשר לצופים לראות את המגרש מנקודת מבטו של השחקן. צורת הצגה זאת מאפשר לצופים להגיע לרמת תובנה חדשה של הטקטיקה וההחלטות שמקבלים השחקנים ובכך ליהנות מפרספקטיבה לגמרי בלתי מוכרת על המשחק.

נקודת המפגש של ספורט וטכנולוגיה: תעשיית הספורט עוברת שינוי משמעותי במקביל לשינויים בהתנהגות הצרכנים ומפתחת את הטכנולוגיה, תוך מתן עידוד לליגות ולמותגים למצוא דרכים למלא את ציפיות הצופים. היקף ההשקעה בטכנולוגיית ספורט ב-2018 הגיע למיליארד דולר בקירוב ובכך חיזק את נקודת המפגש בין ספורט לטכנולוגיה. עם כלים חכמים ומחוברים, אינטל ממוקמת בעמדה מצוינת לאפשר לתעשיית הספורט  ללכוד, לנתח ולהגיב לרמות חדשות של תובנות בזמן אמת תוך יצירת חוויות חדשות ומדהימות עבור האוהדים.

איך פועלת Intel True View? התהליך מתחיל בווידיאו וולומטרי שהוא טכניקת הצילום והביצוע (rendering) של Intel True View. הסרט של המשחק מצולם בשיטת הלכידה הוולומטרית באמצעות 38 מצלמות K5 עם אולטרה-הי-דפינישן בכדי ללכוד את הגובה, הרוחב והעומק של הנתונים ולחולל ווקסלים (פיקסלים בעלי נפח). לאחר לכידת התוכן מעבדים חלק גדול מהנתונים בשרתים המצוידים במעבדי Intel® Core™ i7  ו-Intel® Xeon®. בשלב הבא התכנה יוצרת מחדש את כל נקודות המבט של אדם או עצם תלת-ממדי באופן וולומטרי מלא. מידע זה יוצר סביבה וירטואלית בתלת-ממד מרהיב ומרובה פרספקטיבות המאפשרת למשתמשים לחוות את הסצנה שצולמה מכל זווית ועם טווח צפייה חופשית של 6 מעלות.

ג’יימס קוואנה, סגן נשיא ומנכ”ל אינטל ספורטס, אמר, “חוויות מדיה אופפות ממשיכות ליצור הזדמנויות עבור נבחרות וליגות ספורט מתוך מחשבה על חוויית האוהדים. התרחבותה של Intel True View לאצטדיונים נוספים בעקבות שיתוף הפעולה עם ארסנל, ליברפול ומנצ’סטר סיטי מאפשר לנו לחולל מהפך בחוויה של האוהדים באחד מענפי הספורט המובילים בעולם הודות לטכנולוגיה הוולומטרית המובילה והייחודית שלנו.

פיטר סילברסטון, מנהל מסחרי של מועדון הכדורגל של ארסנל, אמר, “אנחנו מחפשים בהתמדה  אחר דרכים חדשות לקרב את 780 מיליון האוהדים והעוקבים למתרחש על המגרש. השותפות הזו תעניק לאוהדינו צבט חדש לגמרי על משחק. הטכנולוגיה ממש מאפשרת לצופה להיכנס לנעלי השחקן ולראות את המשחק מנקודת מבטו.

“ראינו את ההשפעה של הטכנולוגיה של אינטל בליגות ספורט אחרות ברחבי העולם ואנו שמחים מאוד שהטכנולוגיה מותקנת אחד באצטדיון האמירויות.

“ארסנל מחויבת לחדשנות ושואפת לעמוד בחזית הפיתוחים על המגרש ומחוצה לו. אצטדיון האמירויות יהיה אחד הראשונים בעולם שיביא את טכנולוגיית True View המהפכנית של אינטל לפרמייר ליג.”

בילי הוגאן, מנהל מסחרי ראשי של מועדון הכדורגל ליברפול, אמר, “אנחנו שמחים מאוד לעבוד עם אינטל ולהציע לאוהדינו את טכנולוגיית Intel True View המתקדמת. טכנולוגיה זו מאפשרת לצופים לשקוע לחלוטין במשחק  והיא מוסיפה עומק חדש לרגעים המרכזיים ובכך משפרת את חוויית האוהדים. הטכנולוגיה הזאת צפויה לשנות את הדינמיקה של בני אדם עם המשחק וליצור שיח חדש עם אוהדינו ברחבי העולם.

“אנו שואפים להשתמש בטכנולוגיה החדישה ביותר שתתרום לחוויית הצופים על המסך או באינטרנט ובעזרת אינטל, שותפתנו החדשה, אנו בטוחים שמגמה זאת תמשיך בעתיד.”

דמיאן ווילובי, סגן נשיא בכיר לשותפויות בקבוצת City Football, אמר, “אנו נרגשים מהשילוב של טכנולוגיית Intel True View באצטדיון איתיחאד ולהכריז על שותפות חדשה עם מותג ברמה עולמית כדוגמת אינטל. אנו אוהדים להיות ראשונים, על המגרש וגם מחוצה לו, ולכן אנו מצפים להיות בין הראשונים שמתקינים טכנולוגיה כה חדשנית באצטדיון איתיחאד. אנו בטוחים שהאוהדים של סיטי בפרט ואוהדי כדורגל בכל העולם יתלהבו מההזדמנות לצפות במשחק כדורגל מרהיב מכל זווית.

תגובות סגורות