חדשות היום

יצרנית השבבים Marvell מדורגת ברשימת 100 החברות החדשניות בעולם של Derwent

יצרנית השבבים בתחום התקשורת והאחסון Marvell, מדורגת ברשימת 100 החברות החדשניות בעולם של Derwent, זו השנה השביעית ברציפות. דו”ח Derwent השנתי, היוצא לאור על ידי Clarivate Analytics, מציג את מאה הארגונים החדשניים ביותר בעולם – חברות המפתחות בהצלחה המצאות מוגנות בפטנטים, המציגות פוטנציאל גבוה למסחור בקנה מידה רחב.

Marvell, המחזיקה ביותר מ- 10,000 פטנטים, זוכה בדו”ח להכרה בזכות תרבות החדשנות המעמיקה שלה, והישגיה בתחום הקניין הרוחני. הכניסה לרשימה משקפת את המשימה אותה הציבה החברה לעצמה, לפתח טכנולוגיות מובילות בתעשיה, לעיבוד, העברה, אחסון ואבטחה של נתונים – מהר יותר ובאופן אמין יותר. הכניסה לרשימה הפכה בשנים האחרונות לאמת מידה מקובלת לחדשנות בכל העולם, ומהווה הישג משמעותי מבחינת החברות המצליחות לעבור את רף הכניסה.

לדברי קלווין ויויאן, (Vivian) דיירקטור ב- Marvell, המכהן כמשנה ליועץ המשפטי לתחום פיתוח קניין רוחני: “אנו מתכבדים לזכות בהכרה ולהימנות זו השנה השביעית ברציפות עם רשימת 100 החברות החדשניות בעולם, Derwent Top 100 Global Innovator. אנו ממשיכים להיות מחוייבים לספק את פתרונות התשתית הטובים בעולם, המאפשרים ללקוחות שלנו לקדם את החדשנות בארגון, במרכזי עיבוד נתונים, ביישומים בחברות שירותי תקשורת, בתעשיית הרכב וביישומים לעולם הצרכני”.

דן וידטו (Videtto), נשיא קבוצת Derwent הפועלת במסגרת Clarivate Analytics : “הזכייה הרצופה השביעית של מארוול בתואר אחת מ- 100 החברות החדשניות בעולם מעידה על הצלחתה העקבית לעמוד בצורכי לקוחותיה ושותפיה העסקיים, באמצעות אסטרטגיה מקיפה בתחום הקניין הרוחני. היכולת הזאת חשובה במיוחד כאשר לקוחות מארוול ניצבים בפני אתגרי תכנון הנולדים בשל הגאות המתמשכת בכמויות הנתונים, והביקושים הערים ליכולות רשת”.

המתודולוגיה לדירוג ברשימת החברות החדשניות של Derwent Top 100 Global Innovators מבוססת על ארבעה קריטריונים עיקריים: הכמות הכוללת של פטנטים; שיעור ההצלחה וההפיכה של בקשות לרישום פטנט לפנטים רשומים ומאושרים; היקף הכיסוי הגלובאלי של תיק הפטנטים; וההשפעה שיש לפטנט על התעשייה כולה, כפי שהיא נמדדת בציטוטים ואזכורים. המתודולוגיה של הדירוג, באמצעות בקרת עמיתים, מתבצעת תוך שימוש בפתרונות של Clarivate, לרבות אינדקס הפטנטים העולמי Derwent World Patents Index (DWPI), ואינדקס הציטוטים של פטנטים Derwent Patent Citations Index (DPCI). האינדקסים האלה הם מקור ערוך היטב ואמין למידע מדוייק אודות פטנטים, הנמצא בשירות משרדי רשם הפטנטים של יותר מארבעים מדינות סביב העולם.

החברות הכלולות השנה ברשימת Derwent Top 100 Global Innovators מגיעות משלוש יבשות ומ- 12 מדינות ואזורים שונים

תגובות סגורות