Entrypoint חתמה הסכם לשיווק מוצרי L7 Defense בישראל ובארה״ב

חברת entrypoint תשווק את פתרונותיה של חברת L7 Defense להגנה על מערכות האינטרנט ממתקפות אפליקטיביות מתקדמות.

חברת entrypoint המתמחה במכירות ארגוניות ומעניקה ללקוחותיה כבר מעל ל-14 שנים סל פתרונות טכנולוגיים בעולמות ה IT, רשתות אבטחה ותוכנה. עם ניסיון של מאות פרוייקטים ולקוחות מרוצים, entrypoint פיתחה הבנה עמוקה על צרכי הלקוח בגישה ייחודית המשלבת פתרונות שונים מותאמי לקוח.

entrypoint חתמה על הסכם שיווק ומכירות עם חברת L7 Defense המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על ארגונים ממתקפות סייבר אפליקטיביות מתקדמות, תוך שימוש בטכנולוגיית AI (בינה מלאכותית). L7 Defense מספקת שכבת הגנה מתקדמת לשרתי הארגון מפני מתקפות על זמינותם, וממתקפות המכוונות לגניבת הנכסים דיגיטליים המאוחסנים בהם כמו גם מידע רגיש של לקוחותיהם. מתקפות אלו מבוצעות כיום ע”י בוטים מתקדמים בעלי יכולות בינה מלאכותית המסייעות לתוקפים לחמוק מזיהוי ע”י מערכות ההגנה המסורתיות. פתרונות ההגנה של L7 Defense הוכחו כבעלי יכולת התמודדות יעילה ומדויקת מאד מפני שלל איומים אלו. פתרונות ההגנה של L7 Defense פועלים כתהליך רקע קבוע ובלתי מורגש ע”י הארגון ולקוחותיו. המערכות מתחילות לפעול תוך שניות מרגע התקנתן, כאשר כמעט ולא נדרשת תמיכה אנושית שוטפת למשך כל זמן פעילותם.

במסגרת ההסכם תשווק entrypoint את פתרונות אלו ללקוחותיה בישראל ובארה״ב. לדברי אוהד פטל, מנכ”ל entrypoint: “הפעילות המשותפת עם L7 Defense וסל פתרונותיהם מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מענה הגנה אינטגרטיבי ושלם למערכות האינטרנט. מודל ההגנה החדש שמציגה L7 Defense מוכיח את עצמו כיום כאטרקטיבי במיוחד לעולם העסקי הפועל במודל עסקי-טכנולוגי משולב – שימוש במערכות מחשוב מקומיות,ON PREMISE, המשלבות בפעילותן תשתיות ושירותי ענן בהגעה ללקוח הסופי. ההגנה אותה מציעה L7 Defense בטוחה מאד ופועלת תוך הגנה מקסימלית על פרטיות המשתמשים.

ישראל גרוס, סמנכ”ל פיתוח עסקי של L7 Defense מסר: “החברה עומדת כיום בעיצומו של תהליך צמיחה והתרחבות בשווקים השונים. שיתוף הפעולה עם entrypoint נועד להרחיב את פעילות ההפצה והתמיכה הניתנים ללקוחות בישראל ובארה״ב.”

בתמונה: אוהד פטל מנכל אנטריפוינט וישראל גרוס, סמנכ״ל פיתוח עסקי L7 Defense

תגובות סגורות