נגמרה הסוללה בנייד? הספסל כבר יטעין לכם

חברת גרינרג’י מציעה שינוי באופי החיים העירוני, שעתיד לחסוך לכולנו הרבה אנרגיה, חשמל וכסף. הפיתוחים החדשניים של החברה הישראלית מתמקדים ביצירת אנרגיה סולרית מתחדשת, מהמשאב הכי נפוץ ושכיח במדינת ישראל החמה, כאשר כל מוצר של החברה נותן מענה לבעיה מוכרת אחרת במרחב העירוני. השנה, תציג החברה את המוט הסולרי והספסל הסולרי לראשונה בתערוכה. הספסל הסולרי צובר אנרגיה מהשמש ומאפשר למי שיושב בו להטעין את הטלפון ולהתחבר לנקודת wifi  מקומית באמצעות ראוטר (hot spot), עם החיבור יגיע הגולש לדף נחיתה שמספק מידע רלוונטי אודות סביבתו (מקומות מומלצים לבילוי באיזור ועוד). פיתוח חדשני נוסף הוא המוט הסולרי המאפשר להטעין אופניים חשמליים בכל שלב ביום מבלי להזדקק לחיבור לשקע חשמל. החברה הישראלית מציעה להפוך את המרחבים הציבוריים לירוקים יותר ובאמצעות אנרגיה סולרית מאפשרת פתרונות איכותיים לבעיות קריטיות שמטרידות את כולנו.

הפיתוחים בתחום האנרגיה הסולרית צוברים תאוצה וכך גם חברת Smart Solar העוסקת בשנים האחרונות ביבוא והתקנה של מערכות אגירה לאנרגיה סולרית וגופי תאורה סולאריים.

הם למעשה מהווים את הפתרון האולטימטיבי לחסכון בחשמל. את “הפלטות הסולריות” ניתן להתקין על גג של כל בניין או בית, כך שבמהלך היום הן ייצרו אנרגיה מהשמש, בהמשך באמצעות האנרגיה שנצברה ניתן לעשות שימוש בכל מכשיר חשמלי – במקום צריכת החשמל כמו שאנחנו מכירים אותה. בחברה מספרים על פעילות חובקת עולם שכחלק ממנה הם פרסו לאחרונה, משטחים סולריים לייצור אנרגיה באפריקה שאפשרו הקמה של מערכות השקיה בשדות חקלאיים.

ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO תתקיים ב-27-28 בפברואר 2019, ב-EXPO-TLV, גני התערוכה בתל אביב.

זו הפעם השלישית, שמרכז השלטון המקומי מקיים את אירוע הענק, המהווה פלטפורמה מרכזית לקידום נושא הערים החכמות בישראל וכולל תערוכת חדשנות מהגדולות במזרח התיכון עם כ-170 מציגים בכל תחומי ניהול הערים: תשתיות, תברואה, אנרגיה ירוקה, חינוך, ספורט, תרבות, רישוי עסקים, תכנון ערים, פתרונות IT, חממות טכנולוגיות, חברות סטארט-אפ ועוד.

עוד במסגרת הוועידה, יתקיימו שורה של כנסים מקצועיים בהשתתפות מאות דוברים בכירים ומובילי דעה, וכן יתקיים כנס בינלאומי בהשתתפות מאות בכירים מערים בכל רחבי העולם.

הכנס הבינ”ל, שיתמקד השנה בנושאי הבטחון העירוני והתמודדות עם מתקפות טרור, יתקיים בשיתוף ועדת האו”ם למיגור טרור- CTED, שבפעם הראשונה תקיים כנס רשמי מטעמה בישראל.

ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI EXPO היא מקום המפגש המרכזי של בכירי השלטון המקומי עם בכירי השלטון המרכזי וצפויים לפקוד אותה  כ-8000 מבקרים.

תגובות סגורות