חדשות היום

KLA העולמית מדווחת על רווח של 369 מיליון דולר, לרבעון השני של השנה הפיסקלית 2019 ומשיקה מיתוג חדש

KLA (נאסד”ק: KLAC), מובילה בינלאומית בבקרת תהליכים בשוק המוליכים-למחצה ובתעשיות נלוות, הכריזה בשבוע החולף על התוצאות הכספיות לרבעון השני של השנה הפיסקלית 2019, אשר הסתיים ב- 31 לדצמבר, 2018. החברה דיווחה על רווח של 369 מיליון דולר, והכנסות של 1.12 מיליארד דולר, עם רווח למניה של 2.42 דולר בדילול מלא, על בסיס GAAP.

“KLA דיווחה על תוצאות יוצאות מן הכלל לרבעון השני, עם הזמנות, הכנסות ורווח למניה – העולים על הציפיות וממשיכים את מגמת הצמיחה הדו-ספרתית זו השנה השלישית ברציפות.” אומר ריק וולאס, נשיא ומנכ”ל KLA. “הביצועים הטובים שלנו הם תולדה ישירה של מודל עסקי יציב ואיתן, והם מלמדים על  היכולת של החברה להציג צמיחה ארוכת טווח, וביצועים פיננסים יוצאים מן הכלל, לרבות תמורה נאה לבעלי המניות.”

“התוצאות הכספיות הנהדרות של החברה נחשפות בסמיכות להשקת המיתוג החדש שלנו – שינוי השם של החברה ל- KLA ואימוץ חזון ושפת מותג מעודכנים התומכים במגמה כלל עולמית ששמה את האנשים – לקוחות ועובדים כאחד – במרכז” אומר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. “במחקר שפרסמה חברת Accenture בשנה החולפת היא זיהתה כי לקוחות ועובדים מצפים היום מהארגון לא רק להביא להם ערך פיננסי אלא גם לגבש מערכת של אמונות ואג’נדה אתית ולחתור להשגתן באופן פרואקטיבי. אני משוכנע כי השילוב בין הרובד הטכנולוגי והמקצועי שלנו לרובד הערכי – הוא זה שעומד בבסיס ההצלחה של KLA, יותר מכל.”

KLA של 2019 מאמינה בכוחה של הטכנולוגיה להפוך את העולם למקום מתקדם וחכם יותר, וכמי שיש לה חלק בפיתוח של הטכנולוגיה הזאת, היא ניגשת למלאכה זו בצורה חיובית ואופטימית, חדורת מוטיבציה ואנרגיות גבוהות, מקפידה על עבודת צוות ושיתוף פעולה עם לקוחות, ספקים ועמיתים בתעשייה, מביטה קדימה מתוך רצון אמיתי להותיר חותם משמעותי על העולם.

תגובות סגורות