חדשות היום

Samsung ארה”ב בחרה ברבל לייצור שסתום לאוורור סוללות לרכבים חשמליים

רבל, העוסקת בפיתוח פתרונות לתעשיית הרכב הבינלאומית, דיווחה הבוקר על כניסתה לתחום הרכבים החשמליים עם זכייתה בפרויקט ראשון לאוורור סוללות לרכבים חשמליים של חברת סמסונג ארצות הברית. היקף ההזמנה מוערך בכ-4 מיליון אירו, ויצרן הסוללות צפוי לשלב את שסתומי רבל בסוללות חשמליות שיותקנו ברכבי יוקרה.

חברת סמסונג ארצות הברית הכריזה לאחרונה על הקמת מפעל לייצור סוללות בדטרויט בהשקעה של 60 מיליון דולר.
המערכת שפיתחה רבל הינה מערכת בטיחותית הנדרשת לפי הרגולציה, שתפקידה לדאוג לשחרור מהיר של גזים הנוצרים בסוללות במקרה של שריפה והתלקחות.

שמואל וולודינגר, יו”ר רבל: “זכייה זו תניח את היסודות לכניסתה של רבל מערכות רכב לשוק המכוניות החשמליות. לאורך השנים רבל הציגה שיעורי צמיחה הגבוהים משיעור הצמיחה של תעשיית הרכב, בעיקר הודות לפיתוח פתרונות ייחודיים ומתקדמים שתאמו באופן מיטבי את הנחיות הרגולציה הכלל-עולמית. רבל, כמי ששמה לה למטרה להפוך את המכוניות לבטיחותיות יותר וידידותיות יותר לסביבה, נערכת כדי למצות את כלל היכולות והניסיון שצברה גם לטובת האצת פעילותה בתחום הרכבים החשמליים”.

רבל סיימה את הרבעון השלישי של 2018 עם הכנסות של 51.2 מיליון אירו, צמיחה של 13% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה הציגה ברבעון זה תוצאת שיא ב-EBITDA, שהגיע לכ-7.1 מיליון אירו. למועד פרסום הדוח הכספי, הסתכם צבר ההזמנות של החברה בכ-1.7 מיליארד אירו.

תגובות סגורות