חדשות היום

Yael Group מציעה מהיום את מערכתCouchbase לארגונים בישראל

Groupקבוצת ה-IT המתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה, מציעה מהיום לארגונים בישראל את מערכת Couchbase – מערכת המספקת לארגוני אנטרפרייז יכולות של פלטפורמת דאטה מודרנית מסוג NoSQL מבוססת קוד פתוח. מערכת Couchbase תאפשר לארגונים בשוק הישראלי ליהנות מיכולות מקיפות עבור יישומים אינטראקטיביים בהתנהלותם העסקית השוטפת.

ארגונים גדולים מפעילים שירותים אינטראקטיביים, דוגמת יישומי מובייל ומערכות שו”ב, המחייבים שימוש שוטף בדאטה. פלטפורמות הדאטה המסורתיות (RDBMS) מספקות מענה שהיום כבר פחות הולם את צורכיהם המשתנים של ארגונים החותרים להתייעלות. מערכת Couchbase מאפשרת מעבר חלק ופשוט לשימוש מתקדם בפלטפורמת דאטה מודרנית וניהול שירותים כגון אפליקציית לקוח, יישומי מובייל, מערכות שו”ב, מערכות ניהול ומערכות Engagement, בזמן אמת. פלטפורמת הנתונים החדשנית של Couchbase הינה NoSQL המבוססת קוד פתוח ומתאימה במיוחד ליישומים אינטראקטיביים. הפלטפורמה בעלת ביצועים גבוהים, זמינות מיידית ומבנה נתונים משתנה, בטכנולוגיה בעלת טווח שימוש רחב, הן כשכבת Cache מבוססת Key-Value והן כבסיס נתונים מלא.

הפלטפורמה מאפשרת את היתרונות הללו לגופים עסקיים וציבוריים גדולים, לצד מגוון של פיצ’רים ויכולות המפשטות את הפיתוח ומקלות על המעבר מטכנולוגיות רלציוניות לטכנולוגיות מבוזרות. לדוגמה, פיצ’ר המאפשר תשאול נתונים בשפת שאילתות תואמת SQL (הנקראת N1QL) וביצוע חיתוכים מורכבים, אגרגציות, תתי שאילתות וכו’, כמו ב-SQL. בנוסף, מאפשרת פלטפורמת Couchbase חבילת פתרונות (Stack) דוגמת Caching ,Full Text Search,Streaming Analytics  ושירות Eventing אוטומטי, תוך חסכון משמעותי של השקעה בטכנולוגיות משלימות.

מיכאל קוגן, ראש תחום פתרונות אנליטיקה ונתונים בקבוצת יעל: “ארגונים גדולים היום מפעילים פלטפורמות תקשורת עם לקוחות בתעבורת נתונים ענקית ולכן, מבינים את הכרחיות המעבר מכלים מסורתיים למודרניים. וכמו בתחומים רבים, שינוי איננו מהלך קל. בשותפות החדשה שלנו עם Couchbase שאפנו לאפשר לשוק הישראלי לעשות את הצעד הזה באופן חלק, יחסית, כשאיכות הדרך לא פחות חשובה מאיכות התוצאה. אני מאמין כי בחרנו בפתרון שמאפשר את כל זה באופן האופטימלי, וכי השוק הישראלי יוכל להפיק תועלת עסקית חשובה מצעד זה”.

על לקוחות Couchbase נמנים למעלה מ- 700 לקוחות בעולם. בישראל עשרות ארגונים בחרו בפתרון, ביניהם: מכבי שירותי בריאות, Amdocs, Viber, LivePerson ועוד.

תגובות סגורות