הסטארט אפ Hailo משיק את שבב ה-Deep Learning היעיל ביותר בעולם

Hailo מספקת ביצועים ויעילות חסרי תקדים באמצעות ארכיטקטורה שתוכננה באופן ייעודי עבור יישומי deep learning. דוגמיות ראשוניות של השבב יסופקו בחודשים הקרובים לבדיקת מעטפת הביצועים לחברות מובילות בעולם ביניהן יצרנים וספקים בולטים בענף הרכב וחברות מצלמות.

חברת הסטארט-אפ Hailo מתל-אביב, המספקת שבבי AI, הוציאה לשוק את Hailo-8TM, מעבד ה-deep learning היעיל ביותר בעולם. Hailo מספקת בימים אלה דוגמיות של השבב שלה לשותפים נבחרים במגוון ענפים, בדגש על רכבים ומצלמות חכמות. השבב נבנה בארכיטקטורה חדשנית המאפשרת למכשירי קצה, דוגמת מכוניות אוטונומיות, מצלמות חכמות, סמארטפונים, רחפנים, פלטפורמות AR/VR ומחשוב לביש, להריץ יישומי deep learning שעד היום היה ניתן להריצם רק על גבי ענן מחשוב.

מעבד Hailo-8™, שמספק ביצועים של עד 26 TOPS (Tera Operations Per Second), עולה באופן משמעותי על מעבדים אחרים ליישומי קצה מבחינת ביצועים ומספק שטח ויעילות הספק עדיפים בכמה סדרי גודל על פני פתרונות מובילים אחרים. השבב כולו, הכולל את כל הזכרונות הנדרשים, תופס שטח קטן יותר ממטבע של סנט אמריקני. Hailo תכננה ארכיטקטורה שנשענת על מאפייני הליבה של רשתות נוירונים. באמצעות ארכיטקטורה זו החברה מאפשרת כעת למכשירי קצה להריץ יישומי deep learning בהיקף מלא באופן יותר יעיל, אפקטיבי ועמיד ביחס לפתרונות קיימים, תוך צמצום ניכר בעלויות.


בתמונה : מימדי שבב ה-deep learning מדגם Hailo-8™

תגובות סגורות