חדשות היום

Honeywell בוחרת במודם המוטס של גילת כחלק מפתרון ה-JetWave שלה לתקשורת לוויינית

המודם המוטס של גילת יאפשר שירותי קישוריות בטיסות פנים, בשלב ראשון בסין.

 פתח תקווה, ישראל, 13 במאי 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת Honeywell בחרה במודם ה-Taurus של גילת לקישוריות במטוסים כחלק ממערכת ™JetWave שלה לתקשורת לוויינית.

האינטגרציה של המודם המוטס של גילת תאפשר ל-Honeywell להציע את פתרון ה- JetWaveשלה בטריטוריות בהן פרוסה רשת התקשורת היבשתית של גילת וכן לאפשר נדידת נתונים בתוך ומחוץ לטריטוריות אלו. הפתרון המשותף של Honeywell וגילת ייפרס בשלב ראשון בסין על פני רשת לוויינים בתפוקה גבוהה הפועלת בתדרי KA לטיסות פנים וחוץ בסין, ויורחב בהמשך לאזורים נוספים ברחבי הגלובוס.

למודם ה- Taurusהמוטס של גילת שהינו בעל ביצועים גבוהים, ניסיון מוכח במתן חוויית משתמש לנוסע שאין דומה לה. פתרון ה-IFC המוביל של גילת הינו מפעיל רשת הIFC- הגדולה בעולם עם פריסה של מעל ל-1,000 מטוסים מסחריים בהם הותקן הפתרון של החברה.

“גילת שמחה על שיתוף הפעולה עם Honeywell אשר יאפשר להציע את מערכת ה- JetWaveבטריטוריות ואזורים חדשים ברחבי העולם ואנו מצפים להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה והקשר האסטרטגי בינינו,” אמר רון לוין סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת. “הישג זה, הינו צעד נוסף במימוש חזונה של גילת לאפשר קישוריות פס רחב בכל מקום, וכן עדות להיותה של גילת מובילה בינלאומית בתחומי ה-HTS והIFC-.

תגובות סגורות